to urcite nebudem, vallo je z mojho pohladu jeden z najhorsich ak nie uplne najhorsi z tych ktorych si pamatam.... coho sa chyti to po.... , + iba co viac zadlzil mesto a viac zatazil obyvatelov roznymi poplatkami a danami....
uprimne netusim komu, kludne tam hodim aj nieco naslepo, ale cokolvek lepsie ako toto.... (aj ked poznam, nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byt este horsie)
Najmenšia škoda. Zabúdaš na úsek Rača - Vinohrady. Ak by L7 bola iba v trase Vinohrady - mesto, tak to nerieši problém Rače.
Nie, nie, nie. Rača potrebuje 2 minútový interval s 32 metrovou súpravou v celej dĺžke radiály. Žiadne káčery po Vinohrady. To nie je zlepšenie oproti súčasnému stavu, iba presunutie problému do inej roviny. A výhľadovo si Rača zaslúži 2 minútový interval s 50 metrovými vozmi. Kapacitu nosného systému je nutné zvyšovať. Aj cestujúci budú a bude to jazdiť plné. Neviem či v Petržalke, ale na opačnom konci určite. Len je nutné to patrične propagovať, aby ľudia presadli do verejnej dopravy.
7126 až 713 sa hlavne nemali nikdy nekúpiť. To nemalo nikdy vzniknúť. Teraz je to guľa na nohe. Dokedy sa budú ešte odpisovať? Tie vozy sú totálne nepoužiteľné a ich 2nd hand predajná hodnota sa limitne blíži k nule.
Samozrejme že by sa mali aj tieto K2S vyradiť skôr než T3G! Neuživili by sa ani na posilovej linke 7. Čomu by pomohol interval 2 minúty, keby každý 2. spoj bola K2S? Rovnaká tlačenka na račianskej ako dnes pri 2,5 minútovom intervale s 30T. Je absolútny nonsens s K2S vôbec uvažovať na iných výkonoch ako L1, kde kapacitne stačia. Ešte väčší nonsens je vyradiť T3G a nechať v premávke týchto 9 novostavieb K2S.
nuz, keby vyhodili PR oddelenie a chranenu dielnu, tak mozno by sa to aj dalo.... len na to treba pamatat pri najblizsich komunalnych volbach a urcite to nehodit PRimatorovi....
Momentálne sú K2 najmenšia škoda na L1... Ono keby ide L7 aj teraz s K2 aspoň raz za 5 minút a L3 ide v intervale 2,5 minúty tak by stačila aj K2 a v úseku Vinohrady-Blumental a buď točenie cez Centrum teda cez Americké a následne Námestie SNP a cez Poštovú naspäť po Vinohrady, alebo stará trasa na stanicu
Ale ce centrum by to zobralo 9 električiek (kolo cca 35 minút) ale pomohlo by to viac preťaženej 3ke
Vlastne jedine čo by sa týmto zlepšilo by bolo posilnenie kapacity o cca 1200 ľudí v úseku Vinohrady-Blumentál, ale práve tento úsek je najkritickejší
V sedle by posila e-3 (nech už s číslom 7 alebo X3) mala končiť objazdom Blumentál - Obchodná - nám. SNP - Centrum - Špitálska - Blumentál. Do centra je cestujúcemu v podstate jedno, kam ho električka dovezie, z centra čaká cestujúci na e-3 a tieto zastávky (Centrum, Mariánska) by už posilová linka obslúžila. Potom by aj v sedle mohla jazdiť e-1 do Petržalky a tieto tri linky (1,3,7) by mali interval v sedle 7-8 minút. Čo je síce viac spojov ako v súčasnosti, ale ide nám snáď o zlepšenie, či? Alebo 10 min., čo by bola všade rovnaká kapacita ako dnes, len na Hl.st. zredukovaná zo 7/8 na 10 min. A odpoludnia by mal byť 5 min. interval, čo by prinieslo potrebné zlepšenie do Petržalky i do Rače. A keďže by jazdila e-7 pred každou trojkou a až do Rače, zniesli by sa tu aj kačice, ak by niekto argumentoval, že nie sú vozy...
Tak ale to je vždy riziko, ak nemáš zabezpečené financovanie. Na ďalšie nové električky zrejme už nevyjdu eurofondy. Ale mesto by mohlo zvládnuť nahradiť šesť súprav T3G za nové Škodovky.
Nezaznamenal som ešte že by tá súprava bola definitívne odstavená, ale ak je to tak tak to je pekné v háji. Hlavne že platňáky nezmyselne preradili do Cífera.
si