Možné riešenie obratu posilovej linky z Rače. Stačí doplniť dve výhybky a jedno kríženie, môžu to byť kľudne aj recyklované konštrukcie, ak geometria sadne. Výhybka na odbočnej koľaji smerom na Imricha Karvaša v samovratnom vyhotovení prestavníku (do odbočky). 32,5 merová tramvaj sa tam pohodlne zmestí, vodič v kľude prejde do opačnej búdy a pohodlne, podľa rozhľadových možností zasa odíde späť do Rače. Linka 7 v úseku Rača - Blumentál. Problém môže byť akurát v potenciálnom zdržaní, keď bude vodič vyhadzovať cestujúcich v zastávke Blumentál alebo ak príde z Rače vláčik 7-3-7, aby prvá sedmička stihla vypratať koľaj... V špičke linka 1 predĺžená do Petržalky, mimo špičky v trase po Šafárikovo nám.
Ale vidím v tom stále dosť veľa problémov čo sa praktickej prevádzky týka.
Ale vidím v tom stále dosť veľa problémov čo sa praktickej prevádzky týka.
Mhr1