A prečo by mal autobus s odchodom o 00:30 čakať na vlak s príchodom o 00:33? A kým by sa dostal Tatran na 1. nástupište (cestou posunu, najmenej 2x Kopf machen), tak by vám akurát išiel ďalší nočák.
Ale Tatran má príchod 23:33 to že príde 31 je síce pekne ale bohužiaľ nereálne vždy čakať... Takto by museli Nočáky čakať do minimálne 23:37 každý deň ... Keď chodil ten posledný zrýchlený Tatran s príchodom 00:24 tak pri ňom je to ešte horšie lebo čakanie na ďalší nočák bol dlhší ...
Mám pocit, že na prvé nástupište sa momentálne vlak z trate 120 nedostane
EDIT: Tento môj pocit je založený na tom, čo som videl včera na Hlavnej stanici - ak teda odvtedy náhodou nestihli položiť v daných miestach nové výhybky
Zas raz suprový príjazd Tatranu 23:31 a nikto nechytil ani posledne pristavený nočák. Pritom stačilo poslať ho na 1. nástupište a pozdržať rozjazdy 3 minúty...
Linka M bude dnes na ďalších kolách meškať, lebo na Einsteinovej (v smere k mostu Lanfranconi) je dosť dlhá kolóna. Chcelo by to operatívny odklon obojsmerne cez Petržalku - sídlisko.
Tak je to len nejakých 8 min. zatiaľ, kolóna sa nezväčšuje.
Nie nemajú, vezie sa kto nastúpi skôr. Kto sa nezmestí, má smolu. Ja som už zažil aj hádku kočík vs. invalidný vozík v 31 Tr o tom kto má väčšie právo sa viezť
Zlepšil by si v sedle Petržalku a Račiansku, kde to netreba. Zhoršil by si Ružinov a Vajnorskú a rozdelené vetvy by mali 15-16 min.int. čo je tiež zle.
Dvojlink by potom musel byť všade a sedlo 10 min. Čiže Ružinovu a Vajnorskej po N. Mesto ďalšiu linku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3