Zlepšil by si v sedle Petržalku a Račiansku, kde to netreba. Zhoršil by si Ružinov a Vajnorskú a rozdelené vetvy by mali 15-16 min.int. čo je tiež zle.
Dvojlink by potom musel byť všade a sedlo 10 min. Čiže Ružinovu a Vajnorskej po N. Mesto ďalšiu linku.
Sedlo do Rače 4 min. netreba. Na súčasnej L1 zase stačí 7-8 min. Na Račianskej ul. je zase málo 2,5 min. ráno. Úbytok kapacity v hodine cca 1500 ľudí je v tých vozoch cítiť.
Ani do Karlovky netreba sedlo 2,5 min. No nemáš to, kde skôr ukončiť a žerie to zbytočne vozokm po Kútiky.
Byvam na Riazanskej a musim povedat, ze usek Riazanska - Blumental je medzi 7:00 a 8:30 uplna katastrofa. Najviac lutujem mamicky s kocikmi, maju prakticky nulovu sancu nastupit. Aj my sme mali problem nastupovat a samozrejme elektricky za sebou, lebo Cabelkova. Blumental (cca 7:55) stali eliny linky 3 4x za sebou, som to sledoval.
Aktuálne podľa ZT: L4 7837+38 spoj uviazol medzi zastávkami Most SNP a Šafárikovo námestie. Tejto súprave chýbalo pár minút do prvého dokončenia celodennej služby od prehliadky
By na zaujímalo ako majú ošetrené predpisy v Brne (ale zažil som to už aj v Prahe) kde bežne trčia za nástupište aj o 5-10 metrov, len aby obslúžili spolu s vozom pred nimi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david11
No časom by som ich aj ja dal na L9 počas prac. dní a sedlo ukončoval na Riviére.