Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #181078:
Sedlo do Rače 4 min. netreba. Na súčasnej L1 zase stačí 7-8 min. Na Račianskej ul. je zase málo 2,5 min. ráno. Úbytok kapacity v hodine cca 1500 ľudí je v tých vozoch cítiť.
Ani do Karlovky netreba sedlo 2,5 min. No nemáš to, kde skôr ukončiť a žerie to zbytočne vozokm po Kútiky.

upravovač fotiek

Reply on: MHDBA1 #181081:
Sprav fotky na zastávke Riazanská. Ideálne ako sa s kočíkom nevedia dostať do vozidla, lebo je narvaté.
Reply on: david11 #181069:
Byvam na Riazanskej a musim povedat, ze usek Riazanska - Blumental je medzi 7:00 a 8:30 uplna katastrofa. Najviac lutujem mamicky s kocikmi, maju prakticky nulovu sancu nastupit. Aj my sme mali problem nastupovat a samozrejme elektricky za sebou, lebo Cabelkova. Blumental (cca 7:55) stali eliny linky 3 4x za sebou, som to sledoval.
Reply on: Mhr1 #181077:
Blbost mat na radiale jednu linku s 5 a druhu s 7-8 int.

Public Transport

Dnes je zas a znova na Devínskej ceste uzatvorený 1 pruh, tentokrát pri Sihoti, 29 mešká 10 - 15 minút.
Reply on: david11 #181069:
e-7 by potom jazdila aj v sedle - ale z centra.
Reply on: Petto #181068:
Sedlo by bolo 7-8 min.
Reply on: mhd579 #181075:
Tento voz má pekné plocháče, pred chvíľkou išiel po Vajnorskej a buchot bolo počuť už z diaľky
Aktuálne podľa ZT: L4 7837+38 spoj uviazol medzi zastávkami Most SNP a Šafárikovo námestie. Tejto súprave chýbalo pár minút do prvého dokončenia celodennej služby od prehliadky 💀
Reply on: samezzko #181073:
By na zaujímalo ako majú ošetrené predpisy v Brne (ale zažil som to už aj v Prahe) kde bežne trčia za nástupište aj o 5-10 metrov, len aby obslúžili spolu s vozom pred nimi.
Reply on: mhd579 #181072:
Prvým krokom by malo byť predĺženie nástupíšť na Blumentáli, stačí len o jeden alebo dva metre. Na terajšom nástupišti sa dve električky nezmestia, trčia vždy len zadnými dverami a navzájom sa zdržujú obe linky (a to nehovorím o autobusoch). Ušetrilo by to minimálne minútu. Zmena by sa prejavila najmä rýchlejším odbavovaním cestujúcich.
Reply on: david11 #181069:
Teoreticky by sa dalo zdvojnásobiť ranný interval L3 z 2,5 min na 5 min, ušetrilo by sa tým cca 20 vozov/súprav, z ktorých by sa využilo 14-15 na L7 (5 min interval) v okružnej trase Rača - Centrum - Rača a 5-6 vozov na L1, ktorá by v rannej špičke chodila namiesto NĽS do Petržalky, kde by bol s L3 tiež zachovaný preklad 2,5 min (zhoršenie ranného intervalu L1 z 4 min na 5 min za cenu zvýšenia kapacity - nahradenie K2S Škodovkami alebo súpravami)
Reply on: samezzko #181067:
Hej ku konci špičky išli aj kedysi vo vláčikoch k Blumentálu L3,7 a teraz aj samotná L3.
Bez preferencie priechod Riazanská, Čabelkova križovatka a ak si stlačia dopyt chodci na Vinohradoch tak následne čakajú aj električky na signál. Krasňany a Záhumenice neviem či sú už pod preferenciou. Potom sa ľahko dobiehajú postupne smer centrum.
Reply on: Mhr1 #181064:
Momentálne si mimoriadnosť v Karlovke najviac odserie vetva L4 na Zlaté piesky. Tam sú tie diery najväčšie pokiaľ sa to dostane naspäť do normálu.
Reply on: Petto #181068:
Nezabudni, že by sa musela aj L7 obnoviť. L1 by musela byť tiež iba špičková v trase až do Petržalky. Na Račianskej sa do vozov tlačíš už teraz od Riazanskej a ak to chytá vlak tak už od Vinohradov.

Keby bolo jednoslučkové obratisko aj pri Technopole dosť by to pomohlo a nežralo by to toľko vozov.
Reply on: Mhr1 #181064:
AK by si mal L1 aj L3 v Petrzalke tak este im pridas kapacitu a tam v sedle fakt netreba prekladovy interval 2,5minuty.
Reply on: Mopy #181062:
Z každodennej skúsenosti je toto bežné aj bez mimoriadností na trati.🙃
Reply on: Mhr1 #181064:
A je naozaj v Petržalke potrebné, aby tam jazdila električka poobede každé 2,5 minúty? Aj to ráno s 2 minútami mi príde príliš ústretové s poloprázdnymi vozmi a to je tam predovšetkým kvôli Rači. Jednoducho sa nepodarilo otočiť vozy v meste alebo na Jungmannovej a tá časť vozov ktorá uviazla v Rači smerom do centra následne spôsobila tú dieru, ktorá nebola dostatočne operatívne vykrytá, kým sa otočili vozy z Petržalky cez vozovňu naspäť – predpokladám, že nejaké záložáky tam išli a hradili, ale prestoj a diera museli byť väčšie.

upravovač fotiek

Reply on: Mhr1 #181064:
Problém je, že zraniteľnosť našeho systému je len a len preto, lebo mesto ho tak chcelo mať. Zraniteľný.
Reply on: trambus #181061:
Ďalší argument pre to, aby do Petržalky jazdili e1 aj e3, ráno po 4 min., poobede po 5 min. Lebo kým sa zorganizuje NAD, predčasné otáčanie neuviaznutých električiek, vznikne diera vždy. A potom to tak vyzerá, ako to dnes popisujú. Venujem sa MHD 60 rokov, poznám odborníkov z Prahy, Brna i Ostravy. Na DOD som sa s niektorými rozprával - všetci poukazovali na zraniteľnosť nášho systému. Viem, že ma budete mnohí mínuskovať, ale ja len reagujem na fakty, ako bol ten dnešný ranný a veru, že za tých 7 týždňov premávky do Petržalky nebol ani prvý, ani druhý... (a nebude, bohužiaľ, ani posledný).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.