Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Práve hlási Dispečerka odklon linky 1 z Námestia SNP
Bol zrejme mensi prestoj elin 3 v Petrzke okolo 16.30.. Na SJD mi ukazovalo ze 3ka pride za 12min 16.46 az.. po prejdeni mostu pesi na Safko bolo okolo 16.48 ze pride na Safko za 10min.. ja siel 4kou 7432 tusim..

Co tam bolo,neviem, asi 7501? Ale do Petrzky isli jedna basen.. takze to co bude na Racianskej radiale, bude silny pretlak na zastavkach..

Z rana
3/x 7946-7945
Nejaký problém na Staromestskej smer Most SNP (ťukanec alebo porucha - nevidel som dobre), počítajte v tomto smere so zdržaním
Na Šancovej smerom k hlst je kolóna od Trnavského mýta pre pokazené auto pred Ymcou.
V tuneli prebiehajú nejaké práce za premávky ... Niekedy to zdrží linku 9 viac niekedy vôbec ...
Reply on: Andrej #181043:
Triple-land area? 🙂 A ked precislujeme eliny a pojde tam 51, tak bude Triple-land area 51 - a to sa tam budu hrnut davy turistov 🙂
Reply on: Viko #181045:
To je samozrejme pravda, lenže u nás sa tak zásadne nerozmýšľa, a potom keď sa raz také vozidlo dočká VP tak ten náš postup, ako už bolo avizované, urobí viac škody než osohu.
Reply on: Andrej #181034:
Každé staršie vozidlo, ktoré necháš dlhšiu dobu stáť, začne vykazovať zvýšenú poruchovosť. Či to je ČKD, či Karosa, či Felda. Ak sa namiesto rovnomerného vypravovania mali postaviť na rok do zeliny, tak bolo treba rátať aj s údržbou väčšieho rozsahu pred vrátením do premávky.
Reply on: kecho #181039:
Alebo ešte po maďarsky Kis János udvar (na spôsob nemeckého KleinHanshof) 🙃.
Reply on: 810zssk #181042:
Triple territory 😁
Reply on: Andrej #181041:
Domnievam sa že to prekladajú cez Google Translator a tak to vzniklo 🙂

(Pri tej téme.. ako sa po anglicky povie Trojchotár? :D)
Reply on: kecho #181039:
Boze moj, toto je nove dno 😫
Reply on: david11 #181033:
Som bol v tom, ze primarne treba prepravit substrat, kedze to je sluzba. Tymto je to jasne, ze ziadne operativne riesenie mimoriadky nehrozi. Len ako potom (pri logike nesmieme ist mimo poradi) ukoncuju sluzby po MU v sucasnosti mi ostava zahadou
Reply on: Andrej #181036:
South Park po prespursky 🙂 KleinHanshof by bolo lepsie. 🙂
Ale ked moze byt uprising bridge a zaroven pristavny bridge, tak ma neprekvapi nic
Reply on: DueStage #181035:
Pri Škodovke si zabudol na tie uchrčané zvončeky ktoré poriadne nepočuť
Reply on: DueStage #181035:
Pre tento dovod mi nejdu do hlavy tieto vymyslene vekove limity pre vozidla co vyzaduje ta "uzasna" zmluva co DPB ma s mestom. Vobec nemaju nic spolocne s realitou. Zabudnime na limit 16 ci kolko rokov pre autobusy, pri nasom postupe su vsetky busy ktore maju viac nez 5 rokov dobre len na srot 😂 (cest vynimkam)
Reply on: samezzko #181019:
Ten South City je prehoba co? 🤨
Reply on: Andrej #181034:
Ak by sa tým našim vozom venovala 1/3 pozornosti akú venujú T3 v Prahe, hneď by to inak vyzeralo. Na staré vozy zasadne nie sú peniaze a taká je potom aj kvalita opráv. V dielni by možno aj chceli s tým niečo spraviť ale…

A so Škodovkami to začína byť rovnaká bieda a nikoho to netrápi evidentne. Olupujúca sa farba, chýbajúce chladničky (7513 dokonca v oboch kabínach), diera po rádiu prelepená izolepou, blikajúce svetlá v salóne, poruchy APC, na viacerých toto leto nefungovala A/C v kabíne vodiča…
Reply on: csepka_3 #181029:
Pred 10 rokmi sa tu viedla velmi zaujima diskusia ohladom starych vyzbroji, udrzby, techniky jazdy, atd. Pridavam to sem pre tych ktori ju necitali, IMO by to malo byt povinne citanie pre kazdeho ktory sa aspon trochu zaujima o stare elektricky:

https://imhd.sk/ba/doc/sk/14314/T3M-7602-7610-op%C3%A4%C5%A5-v-prem%C3%A1vke?dfpi=28#28

Ako klucovy povazujem tento citat:

"Najlepšiu spoľahlivosť majú vraj TV8 - tie, ako dielenskí vravia, pomaly už ani nevedia, ako vnútri vyzerajú - tak zriedkavo do nich musia "liezť" kvôli poruchám."

Je smutne, ako sa situacia odvtedy zmenila. Ja viem ze su tu mnohi ktori by chceli (nielen) tieto vozidla vyradene, ale pokial neexistuje nahrada za stare vozidla, tak by bolo fajn aby sa udrziavali ako keby bole nove. Koniec koncom aj samotny substrat oceni, ak je stare vozidlo v dobrom stave a je vysoka sanca ze ich dostane do destinacie spolahlivo a nacas, a nie ze sa dennodenne bude kazit.

Mimochodom, ja neviem ci by tym vozom pomohlo ani keby sa vratili do Krasnan, kde ten know-how zostal. Vsetky tieto problemy s T3G nastali ked este v Krasnanoch nezmyselne zacali obmedzovat ich pouzivanie zaciatkom roka 2021, kym este jazdili T6A5 denne (ich odstavenie prislo az neskor, v marci 2021, a po obnoveni ich vypravovania sa nevratili T3G dalsie 2 tyzdne). Odvtedy je situacia s tymito vozmi velmi otazna; 7837+38 sa kazila denne aj ked sa vratila v maji 2021, a nakoniec sa to "vyriesilo" tak ze nasledne 2 roky jazdila prevazne ako Ruzinovske ZV kde viac stala nez jazdila; zatial co 7839+40 bola v premavke len 2 dni a potom vyse roka bola odstavena (od vodicov mam info ze sa jej prepadavala strecha). 7843+44 po VP v lete 2021 sa tiez neustale kazila, to tiez nebola ziadna slava. Pritom staci sa pozriet na vypravy z poslednych mesiacov 2020 a porovnavat ako casto tie vozy v tej dobe isli na poruchy.
Reply on: kecho #181032:
Ale to by ti museli jazdiť totálne mimo svojich služieb a mimo poradí + neukončenie niektorých služieb na Vinohradoch. Neverím, že by to vedeli tak narýchlo zorganizovať. nechám sa prekvapiť pri najbližšej mimoriadke. Doteraz nevedia ani, len stiahnuť klbáky ako NAD na Račiansku pri mimoriadke. Poslať tam 10 m. bus 2409 ako záložák je výsmech. Nepobral ľudí už na druhej zastávke.
V Petržalke vieš aspoň použiť iné linky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.