Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mhd579 #180926:
Aj keby to hlásenie fungovalo, som si istý, že by sa niekto previezol. Minule som išiel dojazdovým spojom linky 9 z Ružinova na Račko. Okrem mňa boli na Vazovovej vo vagóne ďalší traja ľudia. Všetci sa divili, prečo odbočila doprava, hoci od Saleziánov hlásilo, že spoj ide na Stn. Vinohrady.
Cca 18:00 zasekaná konečná Červený most. Trolejbusy stáli a blokovali odbočovací pruh na Lamačskej.
Reply on: E479_1001 #180925:
Minule som išiel na dojazdovej L9 7953 po Stn. Vinohrady, vozidlu vôbec nefungoval informačný systém, hlásenie zastávok, nezobrazovalo sa na zástavkovej tabuli + niektorí cestujúci sa divili prečo z Vazovovej odbočil k Račku a nie k Blumentálu 😁 (predný panel vozidla ale ukazoval dojazdový spoj na Vinohrady)
Reply on: DueStage #180918:
Nielen T3G sa nedarí, platí to vo všeobecnosti - príklad uvádzam v podobe 7953 ktorá je tiež mimoriadne kazová a má veľmi málo úspešných služieb za sebou.

Podobne ako 7837, obe sú čerstvé prehliadky a sú mimoriadne kazové, čo je po velkých prehliadkach úplne normálne, lenže tu je vidno, že boli robené narýchlo a aj to veľmi dlho - stačí sa pozrieť ako dlho je mimo 7951 čo tiež značí veľa vecí a myslím si, že to nie je zlým stavom.

Skrátka, ľudí nie je a takto to potom vyzerá. Niet sa čomu čudovať keď všetko so všetkým súvisí.
Reply on: DueStage #180921:
Aký je problém posunúť Vetru, že sa to ešte neurobilo?
#1833 blokuje zastávku Slovnaftská smer mesto s poruchou vozidla
Reply on: DueStage #180921:
Ešte, keď jazdila L7 s T6 tak bežne staničila aj ako druhá v poradí. Pri Škodovkách mie som si istý.
No vrchol je, že niektorý čakajú aj na odchod krátkej L94 prípadne klobásovej L31.
Reply on: david11 #180920:
Tak Blumentál smer Americké nám./STU je to celé zle. Tam sa nedá stanicovať ako druhý kvôli nelogicky umiestnenému prijímaču Vetry(pôvodne bol takto umiestnený kvôli povelovému kontaktu, ale ten je už odpojený nejaký čas…). Blumentál smer Krížna/Račko sa dá bezproblémov vybaviť ako druhý a nikdy som s tým nemal problém.
Vo všeobecnosti si tu sami znižujeme priepustnosť niektorých úsekov tým, že prijímače pre Vetru sú príliš skoro umiestnené. Viď. Centrum.
Reply on: Mopy #180914:
Na Blumentáli niekto otvorí dvere ako druhá električka a niekto nie..
Malo by sa to zjednotiť.
No L9 fakt často púšta L3 pred seba a pritom ten prestup je logicky s L9 do L3 z Obchodnej.
Reply on: Klepeto #180915:
6min klbak na L33 nestacil, preto bol 5min poobede. 32 chodila halabala v poobednej spicke, preto L33 sla nezavisle od nej v takte
Reply on: Andrej #180916:
Na T3G sa z hľadiska údržby úplne kašle. Ani jedna z nich nejazdí nejako spoľahlivo.
Reply on: david11 #180913:
Na Patronku, Kramáre alebo Hl. stanicu určite nie
Reply on: mirec240 #180893:
Teraz by ma zaujímalo že čo sa reálne dá robiť s električkou ktorá je práve po prehliadke, ale furt sa kazí. Hrozí že by ju DPB vyradil predčasne, alebo budú sa s nou len trápiť dovtedy kým bude fungovať?

A celkom by ma zaujímalo čo tej chudere vlastne urobili. 7841 je dosť bežne na celodenkách a jazdí spoľahlivo, ale 7837 nezvláda ani ranné služby 😬
Reply on: MatejBA #180911:
Dlháče sa na konci roka vyriešia. Teda ak do vtedy stihnú postaviť TT a skolaudovať. Potom tam bude stačiť interval 6 min. s kĺbmi na L33, ktorý bude doplnený s kĺbmi na L32, ktorá by sa mohla celodenne posilniť. Však aj na úkor zrušenej L64.
Reply on: david11 #180913:
Ked uz sa tu rozobera elina, neskutocne by sa hodila na Dulaku a celkovo ta vetva Mileticka Eurovea..

Rano ked idem z Dulaku, tak smer Petrzka/Dostojov rad su slusne fugy v intervaloch.. Vcera mi sla 68ma o cca 8.01 (4273) a to zmeskana 11min, dalsia mala ist az za dalsich 12min, 50ka za 6 a 15min.. samozrejme, ze obe uz boli zmeskane cca skoro 10min po trase..

Som zvedavy kedy Blumentalu umoznia prestup medzi elinami, lebo stale kvoli vyhybkam sa neda realizovat plnohodnotne z 9 na 3 a opacne.. A ako na potvoru, vzdy ked som v 9ke, sa supne pred nu 3ka a cakame kym odide...

Zapchy su des odkedy zacala skola.. a bude sa to len zhrosovat, okolo Vianoc, to si ani nejdem predstavovat co to bude..
Reply on: mhd579 #180902:
Keď sú potom po 8h. zápchy nie je rýchlejšia električka?
Reply on: MatejBA #180911:
Wake up... 84 je uz full s Capacity opat na ziadost m.č. Dubravka 🙃
Reply on: Viliam22 #180910:
Nehovoriac, ze to je jedine spojenie na Dlhace spolu s 32.

Inak 20 spojov na L33 v spicke poobede * 60 ludi na vozidlo (a to sme k TrDG este stedri, kedze tych 60 ludi tam urcite tazko das) to mas 1200 ludi.

Len samotna 83 ma poobede kapacitu 6 spojov * 177 kapacita Capacity = 1062 ludi, pridaj 84 so 6 spojov SOR * 150 = 900 a mas poobede 1962 ludi kapacitu.

Cize spoj kazde 3 minuty (20 spojov za hodinu) vs spoj kazdych 5 minut (12 spojov za hodinu) a kapacita je napriek tomu horsia o cca 38% 😃
Reply on: Petto #180909:
Ale to je uplne ina kapacita vozidla
Reply on: birch #180906:
Aktualne aj L33 ma tiez aj 2 mnutovy interval resp striedavy 2-3minuty.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.