Nehovoriac, ze to je jedine spojenie na Dlhace spolu s 32.
Inak 20 spojov na L33 v spicke poobede * 60 ludi na vozidlo (a to sme k TrDG este stedri, kedze tych 60 ludi tam urcite tazko das) to mas 1200 ludi.
Len samotna 83 ma poobede kapacitu 6 spojov * 177 kapacita Capacity = 1062 ludi, pridaj 84 so 6 spojov SOR * 150 = 900 a mas poobede 1962 ludi kapacitu.
Cize spoj kazde 3 minuty (20 spojov za hodinu) vs spoj kazdych 5 minut (12 spojov za hodinu) a kapacita je napriek tomu horsia o cca 38%
Úplne na začiatku v roku 1997 mala L83 interval v časti rannej špičky dokonca iba 3 minúty, ale netrvalo to dlho a prešlo sa na 4 minúty. Je to vidno aj v historickej výprave z jesene 97, keď mala L83 až 24 poradí, v roku 98 to bolo už "len" 20.
Inak jazdila vôbec nejaká linka niekedy častejšie ako každé 3 minúty? Alebo až teraz L3?
Plus problém je, že spoločný interval 83/84 smerom do centra sa mení zo 4 min na 6 min už krátko po ôsmej, kedy dopyt zostáva stále veľký a zápchy sú často väčšie
Tak, keď začínala 34/83 po zrušení expresov tak mala každá v špičke interval 4 min. Teraz ráno 8 a poobede 10 min.. no ľudí tam neubudlo.
Podobne ako Rača schytala ráno o 6 električiek menej čo je cca. 1500 ľudí. Je to cítiť a to tam ešte nie sú študenty z M.Gardy.
Petto