Úplne na začiatku v roku 1997 mala L83 interval v časti rannej špičky dokonca iba 3 minúty, ale netrvalo to dlho a prešlo sa na 4 minúty. Je to vidno aj v historickej výprave z jesene 97, keď mala L83 až 24 poradí, v roku 98 to bolo už "len" 20.
Inak jazdila vôbec nejaká linka niekedy častejšie ako každé 3 minúty? Alebo až teraz L3?
Plus problém je, že spoločný interval 83/84 smerom do centra sa mení zo 4 min na 6 min už krátko po ôsmej, kedy dopyt zostáva stále veľký a zápchy sú často väčšie
Tak, keď začínala 34/83 po zrušení expresov tak mala každá v špičke interval 4 min. Teraz ráno 8 a poobede 10 min.. no ľudí tam neubudlo.
Podobne ako Rača schytala ráno o 6 električiek menej čo je cca. 1500 ľudí. Je to cítiť a to tam ešte nie sú študenty z M.Gardy.
Budem sa opakovať, ale môžu za to aj meďáky. Tá výmena cestujúcich je tam pomaly na úrovni regiobusu. Budúci týždeň si dám záležať a zmerám priemernú dĺžku pobytu vozidla v zastávke a som presvedčený, že meďáky na plnej čiare prehrajú.
Dnes na každej zastávke vystúpila pomaly tretina autobusu, aby uvoľnila miesto jednotkám vystupujúcich. No a potom samozrejme nastúpila naspäť.
Kliešte... vláčiky vďaka fotobunkám keď máš dva typy vodičov, tých ktorí ich v špičke "pretlačia" a tých druhých ktorí budú na každej zastávke stáť aj dve minúty kým sa dvere samé nezatvoria a popritom stále počúvať ako navzájom cestujúci po sebe pokrikujú posunte sa od dverí
83/84 z Dúbravky to ťažko nedáva. Takto narvane autobusy som videl naposledy v roku 2006. Ľudia zostávajú na zastávkach. Tretí deň po sebe. Plus vláčiky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22