DPB: Linka 60: prerušená premávka na Svätoplukovej smer Rádiova. Medzi zastávkami Autobusová stanica a Zimný štadión premáva cez Prievozskú, Miletičovu a Jégého. Line 60: service suspended on Svätoplukova in the direction of Rádiová. Between the stops Autobusová stanica and Zimný štadión, it operates via Prievozská, Miletičova, and Jégého.
O tom označení zastávok ktoré sú a niesú ,,barrier free,, by sa dalo diskutovať. Čo by som ja uvítal viac by bolo označenie že koľko vozov môže stáť v danej zastávke. V Budapešti majú na terčíku vedľa názvu zastávky písmeno M v čiernom pásiku, jedno M znamená že tú zastávku môže naraz obsluhovať iba jedno vozidlo, dva M pod sebou znamenajú že tam môže byť 2 a viac vozov naraz. Momentálne je to tak že zastávku môžeš obslúžiť len keď stojíš pri terčíku, a pri zastávkach ako centrum, račianske alebo šafko to trochu zdržiava, samozrejme niektorý vodiči to obslúžia aj keď sú druhý a stále musia čakať kým dobehnú ľudia úplne z predu nástupišťa. Ďalšiu výhodu v tomto dvojobsluhovaní vidím aj to že môžeš prestúpiť z ,,predného,, spoja do ,,zadného,, a naopak.
Este raz ako to bolo vcera s tym prestupom na Jungmanke:
Prisli sme busom K3 na Jungmanku, kde vacsina busu vystupila a presla na NOVU elektrickovu zastavku Jungmanka, smer mesto. Tam uz stali dalsi ludia a v zastavke stala aj elektricka #7501 so zavretymi dverami. Nasledne sa pohla a balik nechal vodic na zastavke. O par metrov dalej sa mu postavil do cesty dispecer, nech okamzite zastavi, ci nevidi ludi, ze ich ma vziat. Tak otvoril dvere a vzal balik.
6503
Prisli sme busom K3 na Jungmanku, kde vacsina busu vystupila a presla na NOVU elektrickovu zastavku Jungmanka, smer mesto. Tam uz stali dalsi ludia a v zastavke stala aj elektricka #7501 so zavretymi dverami. Nasledne sa pohla a balik nechal vodic na zastavke. O par metrov dalej sa mu postavil do cesty dispecer, nech okamzite zastavi, ci nevidi ludi, ze ich ma vziat. Tak otvoril dvere a vzal balik.