Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jak44 #180798:
Počas výluky na Záhumeniciach sa nastupovalo vľavo a nepamätám si na tie zástupy OZP na elektrických vozíkoch, kvôli ktorým by sa musela rozkladať plošina vzadu.
Reply on: 810zssk #180797:
Neprikláňam sa na ani jednu stranu. Možno iný pohľad k tomu. Keď stojím na zastávke Jungmannova smer Rača, električka tam príde (môže zobrať cestujúcich) ale ja pôjdem (prípadne má pošlú) z tej električkovej zastávky na autobusovú zastávku, nastúpim na autobus X3, vystúpim na Farského a na Farského nastúpim do tej istej električky, ktorá už bola na Jungmannovej (keď ju vôbec stihnem). Áno, aj tak sa dá. Ale aj tak, že si nastúpim do tej električky na Jungmannovej a cestujem si pekne do Rače. Nech bude riešenie akékoľvek správne, vždy bude xy názorov na to. Zriedka existuje riešenie, ktoré uspokojí každého. Tu sa môže poukázať na nelogické riešenie, ktoré ale v práci dáva zmysel.
Reply on: 810zssk #180797:
Ona táto dogma vychádza z toho, že Škodovky sa objednali (či už v 2013 alebo teraz) s výklopnou plošinou iba pri prvých dverách na pravej strane v smere jazdy.

Pokiaľ by teda išiel napríklad niekto na elektrickom vozíku, nemal by ako na Jungmannovej nastúpiť, kedže aj pár cm schodík v kombinácii s medzerou je v takomto prípade problém a treba plošinu.
Reply on: Fanda #180792:
V DPB platí dogma že nemožno používať dvere na ľavej strane električky (v tomto prípade by teda výstup na Jugmannovej možný bol, ale nástup nie). Z môjho pohľadu je to hlúposť, ale tak to momentálne je.

V každom prípade, ak raz niekto vymyslel nejaký postup pri výluke tak ho dispečing má dodržiavať ak nenastala nejaká nepredvídateľná okolnosť kvôli ktorej ten postup nie je platný. Jednak z kompetenčného hľadiska (dispečer má riadiť premávku v zmysle toho ako ju príslušné oddelenie naplánovalo) a jednak preto že týmto sa vytvára nepredvídateľný bordel.
Reply on: jozin #180789:
Nezabudajme aky vtak byva blizko (R14)
Reply on: jozin #180789:
Si robíš srandu, ale práve toto sa stalo v Toronte, kvôli zopár nehodám sa extrémne spomalili naše električky. To sa ľahko môže stať aj tu.
Reply on: DueStage #180790:
Vrchný okruh má poslednú zastávku Jungmannova (občasná)
Spodný okruh má poslednú zastávku Farského
Reply on: 3pa3ck3 #180786:
Pravda, keď bola minulý víkend prerušená premávka na Špitálskej tak to tam človek zahliadol len na okamih (bežala tam info o x29).
Reply on: DueStage #180790:
Na Farského sme všetci vystúpili a prestúpili na autobus náhradnej dopravy. Zas keď niekto stojí na tej električkovej zastávke Jungmannova smer Rača musí ísť na na X3, vystúpiť na Farského a nastúpiť na električku. Z pohľadu cestujúceho keď už je električka na Jungmannovej nech berie cestujúcich.
Reply on: 6503 #180787:
Toto je zasa niekoho zbytočná kreativita. Pretože prestup na Jungmannovej je úplne v rozpore s dopravným príkazom ohľadom organizácie dopravy v prípade výluky JME - Jungmannova. Podľa príkazu vlaky končia premávku s cestujúcimi na Farského kde je prestup na X3, vykonajú obrat na Jungmannovej(odjazdom z prvej polovice pôvodnej výstupnej zastávky) a následne opätovne začínajú premávku s cestujúcimi na Farského…
Reply on: Oliver91 #180781:
Hmm, ocakavam okamzitu poziadavku "zdesenych matiek" na znizenie rychlosti premavky zivotunebezpecnych elektriciek premavajucich uprostred najludnatejsieho sidliska ...😎
Reply on: 6503 #180783:
Na Zrkadlový háj smerom do centra je celkom voľný interval, tam sa dá ísť pokojne 30 a netreba to hnať, aby som tam zatváral dvere na nulu. Tak aj prípadné brzdenie pred nepozornými chodcami/cyklistami je jednoduchšie. Ale fakt je, že tam zvyknú prebiehať bez toho, aby sa vôbec pozreli, či ide električka.
Reply on: 3pa3ck3 #180785:
Prestup je na Jungmanke. Dispecer dodzubal jedneho vodica, co tam nechcel vziat ludi, rozbehol sa a balik nechal tam. Dispecer ho opodial zastavil a prikazal mu otvorit dvere a vziat ludi.
Reply on: 3pa3ck3 #180785:
Plus keď už spomínam informačné tabule: Prečo na nich beží 5 oznamov o plánovaných výlukách, o ktorých sa dá dočítať na oznamoch vo vitrínach, a ten šiesty o aktuálnej mimoriadnosti medzi nimi zanikne?
Reply on: Oliver91 #180781:
https://www.facebook.com/share/1BDrdjbKmi/

Inak teda občasná zastávka Jungmannova sa neobsluhuje a všetci vystupujú už na Farského? Tak mi to vyplynulo z oznamu na tabuliach
Reply on: 6503 #180783:
Oni veselo chodia aj tam, kde prechody nie sú, viď úsek medzi Jungmannovou a Gesaayovou, kde je na jednom mieste rozchodník rozdupaný až na blato.

Tam ide o disciplínu účastníkov. Včera sme na priecestí s Romanovou skoro nabrali párik dôchodcov, ktorý si veselo prechádzal s taškou na kolieskach do Kauflandu, a keď meter pred nimi zastala sústavne zvoniaca električka, tak sa deduško s babkou ešte rozčuľovali, že co jako...
2 sanitky, 5 policajnych aut a nehodovka DP. Typek sa asi nepozrel. Ale pri tom pocte prechodov cez trat, toto tam bude asi castejsie ako inde.
Reply on: Oliver91 #180781:
Prebieha KPR 🙁

Edit: Exitus
7540 zrazka s cyklistom pri Kauflande Romanova, kolaj smer mesto stoji.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.