Taketo cvicenia by do dopravnych servisov mala preventivne hlasit priamo policia. A hlavne s vyzvou, aby okoloiduci vodici zbytocne neocumovali, co sa deje ...
Tak to je dalsia kapitola sama o sebe.. Tam keby nechali povodne obratisko na Jungmannovej ako malo byt, tak sa to dalo tocit aspon Raca - Jungmannova, alebo Janiko dvor - Jungmannova = toto sa teoreticky bude dat realizovat, ale ak tam budu aj klasicke eliny, teda nie len obojsmerne, tak je to pase..
Ale ta kolaj pri Technopole by bola tiez napomocna..
Skoda, ze sa v projektoch nerata s takymito moznostami.. Ale je to tazke, keby sme mali vsetky eliny obojsmerne, tak by to problem nebol..
Inak neviete niekdo ako dopadla 7602+7610? Zachovala sa na historicke ucely?
Petržalka bude na tom ešte horšie pri mimoriadnostiach lebo sme si nenaplánovali ani, len koľajovú spojku niekde pri Technopole a samozrejme ich nechať na Jungmanovej.
Ja som vcera chytil celkom plnu 4ku 7923+7924 okolo asi 17.45. Centrum smer ZST NM..
Mohlo ist o pozostatky mimoriadnosti co bola a kym nabehnu na sovje casy odchodov vodici.
Viac ma ale zarazil hrkot kolies najskor, kedze bolo aj divoko mracnovo, som nevedel, ci to hrmi alebo kolesa su take hlucne..
Karlovka s Dubravkou maju nestastne to, ze ked sa stane nieco v useku, cez ktory to nie je mozne skratit, bud Kutiky a mimoriadnost je pred nimi, tak to odpise celu radialu od Tunela
NAD - nie su to vrtulniky a ked je spicka tak kym to pride alebo operativne postahuju, treba pockat.. alebo ist pesi po trase a pripadne dostupit, ked vidim, ze to ide..
Vyjazdovy spoj by som do toho netahal, i ked mohol byt napomocny.. On uz mal urcene miesto, kam ma ist..
Ja som ako decko zazil vypadky prudu v roku 199x v Tuneli.. bol to zazitok, nabehol prud a kusok sa pohla elina, takto to bolo asi 6-7x, az sla od polky tunela volnobehom po zastavku pri Tuneli (vtedy nebol este Chatam Sofer ako je teraz)..
Dnes asi do 17 hod. prebieha policajné a záchranárske cvičenie na Panónskej ceste pri zastávke OC Lúky, linky 91 a 191 majú malý odklon a neobsluhujú zrejme zastávku OC Lúky. V smere do Rusoviec odbočia hneď pod tým nadjazdom a idú poza parkovisko popri železnici a ďalej sa napoja sprava na Panónsku cestu od cesty z parkoviska od OC Lúky.
Som cestujúci, ktorý tam bol a áno, nežijem v tvojom čiernom vesmíre.
Vozidlo > označené cieľom Chatam Sófer
Vodič > informoval o prestupe na NAD
Dispečer > stál na zastávke a usmerňoval cestujúcich
NAD > ľudia, ktorí prišli so mnou boli do 5 minút v X4
V čase od cca 15:40 až do obnovenia premávky električiek nešla z Chatama Sófera ani jedna X4. Hlavne, že v čase, keď čakalo na náhradnú dopravu asi 400 ľudí, išiel okolo bez zastavenia prázdny kĺbový autobus ako výjazd na Dlhé diely (na linku 32). Tak buď žiješ v paralelnom vesmíre, alebo si dispečer, ktorý nechce prísť o prémie za absolútne nezvládnutú NAD.
Nie, prvý krát v živote počujem že máme obežné centrum. Prosím, povedz mi viac
Teória je jedna vec, prax však druhá, a vo veľa prípadoch ak je nejaký prúser niekde trati tak tie problémy cítiš po celej trase. Je možné že by sa situácia zlepšila keby dispečeri reagovali rýchlejšie/lepšie, ale proste máme zraniteľný systém a niečo by sa na súčasnej situácii malo zmeniť.
"kvôli problémom na jednej strane mesta je obmedzená druhá"
A ty vôbec chápeš, že máme obežné centrum mesta a aj teraz sa električky otáčajú ak je v pokračovaní trasy problém?
Ak si to nepochopil, tak všetky nejaké tvoje výmysly, by dopadli iba rovnako ako aj teraz.
Mi chces povedat, ze do 10 minut, co by boli max dalsie 2 spoje + ten co ma problem, to nevedia zacat otacat? Aj kebyze otocia 1 elektricku a obnovi sa to, tak vypadok 1 spoja je lepsi, ako odpalit celu, alebo skoro celu linku.
Andrej