Reply on: david11 #180314:
Tak to je dalsia kapitola sama o sebe.. Tam keby nechali povodne obratisko na Jungmannovej ako malo byt, tak sa to dalo tocit aspon Raca - Jungmannova, alebo Janiko dvor - Jungmannova = toto sa teoreticky bude dat realizovat, ale ak tam budu aj klasicke eliny, teda nie len obojsmerne, tak je to pase.. Ale ta kolaj pri Technopole by bola tiez napomocna..
Skoda, ze sa v projektoch nerata s takymito moznostami.. Ale je to tazke, keby sme mali vsetky eliny obojsmerne, tak by to problem nebol..
Inak neviete niekdo ako dopadla 7602+7610? Zachovala sa na historicke ucely?
Mopy
Mohlo ist o pozostatky mimoriadnosti co bola a kym nabehnu na sovje casy odchodov vodici.
Viac ma ale zarazil hrkot kolies najskor, kedze bolo aj divoko mracnovo, som nevedel, ci to hrmi alebo kolesa su take hlucne..
Karlovka s Dubravkou maju nestastne to, ze ked sa stane nieco v useku, cez ktory to nie je mozne skratit, bud Kutiky a mimoriadnost je pred nimi, tak to odpise celu radialu od Tunela
NAD - nie su to vrtulniky a ked je spicka tak kym to pride alebo operativne postahuju, treba pockat.. alebo ist pesi po trase a pripadne dostupit, ked vidim, ze to ide..
Vyjazdovy spoj by som do toho netahal, i ked mohol byt napomocny.. On uz mal urcene miesto, kam ma ist..
Ja som ako decko zazil vypadky prudu v roku 199x v Tuneli.. bol to zazitok, nabehol prud a kusok sa pohla elina, takto to bolo asi 6-7x, az sla od polky tunela volnobehom po zastavku pri Tuneli (vtedy nebol este Chatam Sofer ako je teraz)..