A pri tom staré električky vo Viedni bez pazvukov vŕzgania ticho jazdia stále. Radosť sa v nich voziť..
U nás väčšinou druhý vozeň dvojičiek ako keby bol od macochy.
To je pravda, preto som napisal mozny (na)zvoz k elinam na Ruzinovskej radiale.. Astronomicka mi prisla celkom idealna konecna.. Myslel som - nieco ako 99na - okolity vymetak..
Ale nevieme co vyjde alebo vymysli mesto a DPB...
50/x - 1844 - dobra jazda
70/x 3334 - rano taktiez dobra jazda..
40ka - zaujimave nazory, ale ja osobne nevidim dovod na predlzenie 40ky az pod Most SNP. Ved 40ka hlavne spaja HL ST a AS NIVY a aj do Eurovei, z tej casti mesta.
Ked postavia el trat ako sa planuje Eurovea, Kosicka, Mileticka, jej bude stacit povodna trasa po AS NIVY. Ak ju nezrusia..
Kedze to planuju s 50kou.. zrusit v buducnosti, alebo sa zachova od Kukucinovej(OD Slimak) po Astronomicku? Ako navoz k elinam? Sakra,ale tiez uz spekulujem..takze uvdime co bude o par snad nie desiatok rokov..
Co sa tyka L1 vs L40: u L1 je obrovsky benefit v tom, ze vo vacsine trasy je oddelena od cestnej premavky, a je teda ovela spolahlivejsia nez L40, ktora uz samotnou trasou ma dlhsiu jazdnu dobu (14 m) len k Eurovey (oproti L1, ktora ma jazdnu dobu 12 m na Stura), a to este bez ohladom na zapchy. Za mna, pokial sa niekto nezobudi a neprerobi el. trat aby mohli po nej jazdit autobusy tak to budu akurat vyhodene peniaze.
Co sa tyka spoja spod mosta na Hodzovo: to by sa nemohlo riesit nejakym midibusovym spojom medzi mostom a stanicou? Mame dost 10 m Solarisov a Ivecov (?) na to.
Že to nie je dôvod ťahať L40 po nábreží k mostu SNP. Ale v prípade jej zokruhovania sa dá z nábrežia dostať do oblasti Zochovej a Hodžovho čo ti neponúka žiadny spoj na nábreží a spod mosta SNP.
Vykon maju. Len su to stale EUfondove vozidla kupene na linku a zmena trasy by musela byt podla mna riesena aj vyssie. Na druhu stranu - spojenie z AS smer HS cez nabrezie veru nic moc.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej