Reply on: trolejbus6207 #179053:
Limit, teda životnosť autobusov, bola za socíku 6 rokov. Realita bola ale taká, že po VP v ČSAO sa vrátili často ŠM-ky v horšom stave, lebo čo si človek nepostrážil, to sa rozkradlo, prípadne nahradilo horšími a staršími dielmi. Takže voz sa vrátil z VP s novými sedadlami, novým lakom, umakartom a vyzeral fakt dobre, ako nový. Ovšem čo sa skrývalo v útrobách, to nikto nevedel. A potom sa to po pár mesiacoch pokazilo, náhradné diely neboli, voz sa začal kanibalizovať a veru, často mal len 3 roky, je to realita, som pamätník, všetko som sledoval a zapisoval. No a na tie 3 chýbajúce roky sa autobus "zohradoval", teda presunul do ohrady v Čeklíze, pardon, v Bernolákove. Tam dožil svoju životnosť 6 rokov. Alebo variant B, existoval 6-ročný autobus v dobrom stave, škoda ho vyradiť. Takže sa zliqidoval len papierovo, prepísalo sa ev.č. toho novšieho a mladší sa vyradil pod ev.č. staršieho autobusu. A na papieri všetko sedelo. Takže vyraďovanie 3-ročných ŠM-iek bola realita!
upravovač fotiek