Je to podmienka, ktorá sa do zmlúv dáva úplne bežne. Napr. vo Viedni majú max. vek 7 rokov (pre WL, externí dopravcovia dokonca len 5), takže môžeme obnovovať Capacitami odtiaľ.
zopar postrehou:: dnes sa zdravy rozum nenosi,, to je zaprve,, dalej uradnicke krysy by nemali co robit,, a ludia co sa do dopravy rozumeli su uz davno hajde...takze....mame smolu
Hlavne neviem prečo by sa taký nezmysel ako vek autobusu vôbec mal riešiť. Čo za idiota vôbec takú zmluvu podpísal? Pozrime sa na prípad 4921 ktorý podľa tejto zmluvy už dávno mal byť preč. To im vážne nepríde choré, vyradiť autobus ktorému nič nie je (a ktorý napriek veku a vozovni ponúka oveľa komfortnejšiu jazdu než hocijaký Otokar alebo SOR) len za to že prekročil vymyslenú vekovú hranicu?
Hej a Arriva nemala mat katastrofalny vypadok na zaciatku ich prevadzky, a mala by zastavovat na zastavkach, kde stoja ludia, a nikoho to netrapi Vazne si myslis, ze DPB a Mesto budu riesit nejaku zmluvu, ked su aj tam aj tam "ich ludia"?
pozdravujem....k tej cirkulaci vzduchu - - - dielna nam na druhej, kolone vylepila nalepky nech zapiname cirkulovanie vzdcuhu,,,ja to zapinam bo je tam jak v opicarni hehe ale partak to ne zapina lebo ze mu to tam huci ale vzduch velmo zly...kuri to slsune ale bufik musi furt bezat
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VladoPal86