Ak chceš vyradovať musíš mať v prvom rade nové vozidlá, ktorými tie vyradené nahradíš a samozrejme na tie nové vozidlá musíš mať financie.
Pokiaľ tie financie nemáš resp. snažíš sa ich šetriť tak jeden zo spôsobov je ušetriť ich tak, že namiesto XXX XXX€ za nový bus dáš XX XXX€ na opravu / generálku vozidla, ktoré už máš.
MBCC nie je zastaralé vozidlo ako bola napríklad Karosa B741 ale moderné štandardy spĺňajúci voz (plne nízkopodlažný, klimatizovaný, so zatmavenými sklami) a to, že tie vozidlá slúžia aj po 14 rokoch napriek tomu, že sú deponované a servisované v Petržalke len svedčí o ich odolnosti a životnosti.
DPB nie je bazár, takže ho nemusí trápiť trhová hodnota vozidla ale to či má a bude mať s čím jazdiť.
Otokar a komfort cestujúceho, lol. Aspoň tie krámy už naučili kúriť do salónu skôr ako štyri hodiny po výjazde? Prípadne spustiť nejakú cirkuláciu vzduchu, žeby sa v tom aj dalo dýchať?
Tie črepy treba začať pomaly ale isto vyraďovať a nie do nich liať ďalšie prachy.
Si tu môžete honiť kolko chcete ako vyzerajú stále ako nové, ale nič to nemení na tom, že sú to štrnásťročné vozidlá, na ktorých postupne všetko bude odchádzať a v porovnaní s novým Otokarom je naozaj cítiť, že sú to staré črepy.
Pršalo + od 7.10. opravujú Nitriansku cestu v Senci (od Kráľovej), čiže ranná premávka sa presunula na Šamorínsku a ďalej do centra mesta (obchvat je a bol už tak či tak plný), takže sa upcháva Senec pri Lidli a ďalej von na D1, čo zdržiava aj smer Blatné - Senec od D1.
Aj v tomto smere sa plánuje obchvat, ale nikam sa neposúvame vo vybavovačkách.
Neviete, čo sa deje, že už minimálne druhé ráno o siedmej sa od vjazdu do Blatného od Kaplnej po výjazd na D1 ide krokom 15-20 minút? Prázdna cesta to nebola ani doteraz, ale 15 minút sa to doteraz nikdy nešlo. Dnes sa dokonca na začčiatku Blatného od Kaplnej stretli na rozdiel jedného auta 10 minút zmeškaná 666 a asi dovtedy včasidúca 645.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tom_BB
Pokiaľ tie financie nemáš resp. snažíš sa ich šetriť tak jeden zo spôsobov je ušetriť ich tak, že namiesto XXX XXX€ za nový bus dáš XX XXX€ na opravu / generálku vozidla, ktoré už máš.
MBCC nie je zastaralé vozidlo ako bola napríklad Karosa B741 ale moderné štandardy spĺňajúci voz (plne nízkopodlažný, klimatizovaný, so zatmavenými sklami) a to, že tie vozidlá slúžia aj po 14 rokoch napriek tomu, že sú deponované a servisované v Petržalke len svedčí o ich odolnosti a životnosti.
DPB nie je bazár, takže ho nemusí trápiť trhová hodnota vozidla ale to či má a bude mať s čím jazdiť.