Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na Sancovej smer racko sa rekonstruuje nejaka pripojka, ratajte so zdrzanim
Pokazena klbova sorka fajne blokuje zastavku Pod stanicou smer Patronka
Reply on: Color #178336:
To bude zblbnutým palubákom.
Reply on: Mhr1 #178335:
Lenze v pripade 27tr nie je az takym problemom nespolahlivost, ako skor neschopnost podniku opravit si vozy po nehodach. Vacsina vozov co stoji, je prave kvoli poskodeniam po burackach.
#7524 bez vozidlových hlásení 🤔
Reply on: majky1602 #178334:
Tiež tomu nerozumiem, je to jasné fiasko výrobcu, mal by niesť plnú zodpovednosť a platiť pokutu. Pritom v Prahe to spočiatku s TNS 18 bolo horšie ako s 27Tr v Bratislave, ale tam sa to akosi podarilo vyriešiť. Pritom nerozumiem tej kombinácii. El.výzbroj Škoda v našich TNS 12 je, zdá sa, spoľahlivá, s autobusmi Solaris 18m problém nebol, tak prečo kombinácia spoľahlivej autobusovej karosérie s fungujúcou el.výzbrojou dohromady dáva taký poruchový výsledok?! A v iných mestách, v Česku či v Žiline, pokiaľ viem, s 27Tr problémy nemali.
Z 23 vozov vypraviť len 7 cez víkend je dosť úbohé čo sa týka 27Tr, a mega trolejbusy zo 16 ledva 5 či 6 po 5 mesiacoch takisto…to fakt ten DPB kašle na všetko ohľadne zmluvných pokút u výrobcu? V Prahe to dokážu a v Bratislave nie ?
4225 porucha ZV 2047
#1045 na L94 práve na Blumentáli nechal nastúpiť ľudí a o 30 sekúnd ich vyhodil, lebo sa vraj pokazil. Vodič to potiahol kúsok za zastávku a zostal na výstražných so zhasnutými transparentnmi.
Dnes som musel ísť výnimočne autom po Dostojevského a nábreží, cez Šafko som v smere od Dostojevského prešiel na 5. zelenú...
Reply on: danlo #178329:
Priepustnosť zvýšilo aj pomerne výrazné predĺženie cyklu križovatiek pod mostom SNP a na Nám. Ľ. Štúra (na Šafárikovom nám. neviem, či je tam stále preferencia alebo už pevný cyklus). A to až to takej miery, že teraz už nie je zriedkavé, že hlavný smer na nábreží sa úplne vyprázdni aj v špičke a vedľajšie smery a chodci čakajú.

To znamená, že aj premávka električiek a autobusov je nepravidelnejšia. Najviac je to vidno na L31/L39 smer Zochova a L4 z NĽŠ smer Dúbravka. Toto by bola zaujímavá štatistika, že o koľko sa zvýšil rozptyl pri prejazde MHD daným územím oproti stavu pred cyklo pruhom.
Reply on: si #178321:
intenzita vozidiel na Vajankeho nabrezi bola na jar rovnaka ako pred cyklopruhmi. Dorovnala sa po osadeni semaforu na Sturovej.
#4921 na 84/9
Linka 9 : prerušená premávka na Súmračnej smer Astronomická.
Reply on: andy27 #178325:
Im nevysvetlis sirsie suvislosti, lebo vidia iba tu jednu ulicu a ako fujky auta pouzivaju cestu, co na tom, ze cyklisti inhaluju chutnucke exhalaty aut a nikomu to nevyhovuje - ani autam, ani MHD, ani cyklistom 😃

Kludne po odstahovani US embassy mohol byt velky, siroky, segregovany cyklopruh cez jedno z najkrajsich miest v Bratislave (Hviezdoslavovo namestie) a ako alternativa nabrezie/Fajnorovo nabrezie, kdeby sa maximalne ubralo par miest na parkovanie a minimalne pouzivana cesta, ale nie, vnutorny mestsky okruh a iba jedno z troch vychodo-zapadnych spojeni je najlepsie 😃
Reply on: jozin #178322:
Nevyriešila, len by tých kolapsov dopravy bolo v BA mesačne štatisticky menej. A tiež by meškala menej MHD. Denne to postihuje desiatky tisíc ľudí, to výrazné ekonomické škody.
Reply on: jozin #178320:
Vajanského je vnútorný okruh v centre mesta. Snaha presunúť autá odtiaľ na Einsteinovu spôsobuje previdelné zápchy v Karlovke pri vjazde na most Lanfranconi, na samotnom moste a zhoršuje situáciu aj z Petržalskej strany na všetkých mostoch cez Dunaj. To spôsobuje viac dopravných nehôd a väčšiu intenzitú zápch v celej BA. Desiatky tisíc ľudí denne strácajú čas v zápchach, lebo 4000 ľudí mesačne využíva cyklopruh na Vajanského nábreží.
Cyklopruh na nábreží nemôže predsa za to, že počas suchého, slnečného letného dňa sa zrazria plechovice na moste. To je problém blbov za volantom, ktorí nedodržujú rozostupy, rýchlosť, nevenujú sa riadeniu a hlavne sa strááášne ponáhľajú.
Reply on: si #178321:
Takze tvrdis, ze odstranenim cyklopruhu na Vajanskeho by sa ziskala taka kapacita, ktora by vyriesila kolaps na Lanfranconi ?
Reply on: jozin #178320:
vysvetlenie je cisto jednoduche, jestvuju v podstate 3 dopravne spojenia vychod-zapad - sancova-prazska;nabrezie;petrzalka
pokial jedno z tych spojeni upchas cyklopruhom, druhe nehodou a o tretom este niekto sniva ze s nim spravi nieco podobne ako sa stalo tomu prvemu, tak aj tym s menej bystrym umom asi dojde ako bude vyzerat doprava v meste.....
hlavne ze podla tych istych hlaviciek akosi tunel pod karpaty netreba ani jeden....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.