Priepustnosť zvýšilo aj pomerne výrazné predĺženie cyklu križovatiek pod mostom SNP a na Nám. Ľ. Štúra (na Šafárikovom nám. neviem, či je tam stále preferencia alebo už pevný cyklus). A to až to takej miery, že teraz už nie je zriedkavé, že hlavný smer na nábreží sa úplne vyprázdni aj v špičke a vedľajšie smery a chodci čakajú.
To znamená, že aj premávka električiek a autobusov je nepravidelnejšia. Najviac je to vidno na L31/L39 smer Zochova a L4 z NĽŠ smer Dúbravka. Toto by bola zaujímavá štatistika, že o koľko sa zvýšil rozptyl pri prejazde MHD daným územím oproti stavu pred cyklo pruhom.
Im nevysvetlis sirsie suvislosti, lebo vidia iba tu jednu ulicu a ako fujky auta pouzivaju cestu, co na tom, ze cyklisti inhaluju chutnucke exhalaty aut a nikomu to nevyhovuje - ani autam, ani MHD, ani cyklistom
Kludne po odstahovani US embassy mohol byt velky, siroky, segregovany cyklopruh cez jedno z najkrajsich miest v Bratislave (Hviezdoslavovo namestie) a ako alternativa nabrezie/Fajnorovo nabrezie, kdeby sa maximalne ubralo par miest na parkovanie a minimalne pouzivana cesta, ale nie, vnutorny mestsky okruh a iba jedno z troch vychodo-zapadnych spojeni je najlepsie
Nevyriešila, len by tých kolapsov dopravy bolo v BA mesačne štatisticky menej. A tiež by meškala menej MHD. Denne to postihuje desiatky tisíc ľudí, to výrazné ekonomické škody.
Vajanského je vnútorný okruh v centre mesta. Snaha presunúť autá odtiaľ na Einsteinovu spôsobuje previdelné zápchy v Karlovke pri vjazde na most Lanfranconi, na samotnom moste a zhoršuje situáciu aj z Petržalskej strany na všetkých mostoch cez Dunaj. To spôsobuje viac dopravných nehôd a väčšiu intenzitú zápch v celej BA. Desiatky tisíc ľudí denne strácajú čas v zápchach, lebo 4000 ľudí mesačne využíva cyklopruh na Vajanského nábreží.
Cyklopruh na nábreží nemôže predsa za to, že počas suchého, slnečného letného dňa sa zrazria plechovice na moste. To je problém blbov za volantom, ktorí nedodržujú rozostupy, rýchlosť, nevenujú sa riadeniu a hlavne sa strááášne ponáhľajú.
vysvetlenie je cisto jednoduche, jestvuju v podstate 3 dopravne spojenia vychod-zapad - sancova-prazska;nabrezie;petrzalka
pokial jedno z tych spojeni upchas cyklopruhom, druhe nehodou a o tretom este niekto sniva ze s nim spravi nieco podobne ako sa stalo tomu prvemu, tak aj tym s menej bystrym umom asi dojde ako bude vyzerat doprava v meste.....
hlavne ze podla tych istych hlaviciek akosi tunel pod karpaty netreba ani jeden....
Zrejme okolo Patrónka alebo tunel Sitina nehoda, upchatý obchvat okolo Incheby smer Lafranconi, upchaté nábrežie pri Dunaji a detto Most SNP smer centrum sa ide krokom
Joyki