Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: andy27 #178325:
Im nevysvetlis sirsie suvislosti, lebo vidia iba tu jednu ulicu a ako fujky auta pouzivaju cestu, co na tom, ze cyklisti inhaluju chutnucke exhalaty aut a nikomu to nevyhovuje - ani autam, ani MHD, ani cyklistom 😃

Kludne po odstahovani US embassy mohol byt velky, siroky, segregovany cyklopruh cez jedno z najkrajsich miest v Bratislave (Hviezdoslavovo namestie) a ako alternativa nabrezie/Fajnorovo nabrezie, kdeby sa maximalne ubralo par miest na parkovanie a minimalne pouzivana cesta, ale nie, vnutorny mestsky okruh a iba jedno z troch vychodo-zapadnych spojeni je najlepsie 😃
Reply on: jozin #178322:
Nevyriešila, len by tých kolapsov dopravy bolo v BA mesačne štatisticky menej. A tiež by meškala menej MHD. Denne to postihuje desiatky tisíc ľudí, to výrazné ekonomické škody.
Reply on: jozin #178320:
Vajanského je vnútorný okruh v centre mesta. Snaha presunúť autá odtiaľ na Einsteinovu spôsobuje previdelné zápchy v Karlovke pri vjazde na most Lanfranconi, na samotnom moste a zhoršuje situáciu aj z Petržalskej strany na všetkých mostoch cez Dunaj. To spôsobuje viac dopravných nehôd a väčšiu intenzitú zápch v celej BA. Desiatky tisíc ľudí denne strácajú čas v zápchach, lebo 4000 ľudí mesačne využíva cyklopruh na Vajanského nábreží.
Cyklopruh na nábreží nemôže predsa za to, že počas suchého, slnečného letného dňa sa zrazria plechovice na moste. To je problém blbov za volantom, ktorí nedodržujú rozostupy, rýchlosť, nevenujú sa riadeniu a hlavne sa strááášne ponáhľajú.
Reply on: si #178321:
Takze tvrdis, ze odstranenim cyklopruhu na Vajanskeho by sa ziskala taka kapacita, ktora by vyriesila kolaps na Lanfranconi ?
Reply on: jozin #178320:
vysvetlenie je cisto jednoduche, jestvuju v podstate 3 dopravne spojenia vychod-zapad - sancova-prazska;nabrezie;petrzalka
pokial jedno z tych spojeni upchas cyklopruhom, druhe nehodou a o tretom este niekto sniva ze s nim spravi nieco podobne ako sa stalo tomu prvemu, tak aj tym s menej bystrym umom asi dojde ako bude vyzerat doprava v meste.....
hlavne ze podla tych istych hlaviciek akosi tunel pod karpaty netreba ani jeden....
Reply on: andy27 #178319:
Prosim vysvetlit.
Reply on: volod #178318:
Nehoda bola na Lanfranconi a potom ešte niekde v meste. Skvele to demonštruje nezmysel s cyklopruhmi na Vajanskom.
Zrejme okolo Patrónka alebo tunel Sitina nehoda, upchatý obchvat okolo Incheby smer Lafranconi, upchaté nábrežie pri Dunaji a detto Most SNP smer centrum sa ide krokom
Reply on: Trammat #178316:
2857*
Reply on: Joyki #178314:
Aj 2858 z 40/61 niekde vykapala, jazdí miesto nej 6129.
Reply on: Joyki #178314:
Odisiel po vlastnych do depa.
2858 na 61 stojí s poruchou Pod stanicou smer mesto.
Reply on: Petto #178307:
Delené sa ťahali, pretože ich nie je kam odstavovať na DD. Iba jeden voz na zastávke 35.
Reply on: PatroSTYLE 007 #178311:
4921 84/9
#2233 odstavena na krizovatke pred Shell na Panonskej, smer mesto. Zrejme DN, pritomny dispecing.
Reply on: Petto #178300:
Poobede robi 33/3.
30TrDG aj na 64, tj na 33/5 bol uz aj TNS12 - 6131 - nie ako ZV
Reply on: Solider #178304:
A kde sa ťahali denne 3 31tr? Niekedy na 33 bolo to iste vozidlo aj 3 týždne takže sa netahalo nic na danú službu napr. 33/1.
ADD2 to ze majú Rivieru na obrat je normálne cca 2-4 minúty to je ok ale aby mali podvečer PD a víkend 15-20h aj Dlhé diely na obrat 3min je už silné kafe. 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.