Reply on: david11 #177822:
L50 ti naberie meškanie od Auparku ešte na Einsteinovej a prejazdom cez most SNP. To je bežná ranná špička, ktorá bola aj pred reorganizáciou nábrežia. Takže to, že mešká na zastávku Most SNP nemôže cyklopruh. To isté pri L70 z Biskupíc, ktorá chytá meškanie na Slovnaftskej, krátkom úseku R7 a Bajkalskej. Takže na Šafko už príde s nákupom, za ktorý tiež nemôžu cyklopruhy. Tie meškania sú v takých minútach, že tá 1-2 min. prejazdom po nábreží to už nezaváži. Príde mi smiešne ako sa tu pretláča mantra, že autobusy jazdiace po nábreží odrazu začali meškať. No skutočnosť je taká, že tieto linky na to nábrežie prišli už s meškaním a značným a to platilo aj pred tou reorganizáciou pruhov.

Vsetci developeri bombasticko reklamuju pohodicku, perfis byvanie a tam to konci. Zapadna cast pokial nerozsiria cestu medzi ZH a Lamacom bude stratena v zapchach. Lamac si to odnesie ako sucast "potrubia" na ceste.. teda uz si to odnasa. Staci karambol na D2 a je v prdeli skoro 3/4 BA dopravne z toho.. Ten tunel Karpaty mal davno byt.. A vzhladom na rozsirovanie Borov a ine projekty v okoli uz duplom..
Ona má nešťastnú trasu, najskôr schytá meškanie medzi Záhorskou a Lamačom (tu veľmi chýba sľubovaný BUS pruh), potom naberie meškanie v Lamači medzi Pod násypom a STN Lamač (aj tu sa plánuje rozšírenie raz :D), krátke zdržanie je pri ZOO (ak nie je úplne uzavretý tunel Sitina, ak je, tak aj tu naberie ďalšie meškanie (tiež by sa zišiel BUS pruh s tým, že sa zruší krátko pred svetelnou signalizáciou) a posledné meškanie naberie na nábreží v lepšom prípade od Tunela v horšom od bývalého PKO - tu chýba pojazdná trať pre autobusy.
to je pointa
david11