Reply on: diky #177819:
Západná časť mesta na tom bude z roka na rok horšie a horšie. Tu žiaľ prešľapuje mesto a štát na mieste. Ani jeden projekt, ktorý by čiastočne uvoľnil tie komunikácie sa nehýbu. Teda či už ST alebo Karpaty. Ešte železnice by to mohli poriešiť čiastočne cez záchytné TIOPy. Ale to by museli investovať do skapacitnenia infraštruktúry v západnej časti mesta úplne inak ako to čo predvádzajú teraz, že nevedia rozbehnúť v termíne ani ten jeden TIOP Bory. O tretej koľaji medzi HLST a DNV môžeme iba zatiaľ snívať, keďže toto bude na programe ich investícií možno po roku 2030. Takže môžeme teraz zabudnúť aj na nejaký normálny takt 15 min. regiovlakov S. To už by bolo snáď zaujímavé aj na prepravu skrz mesto zo západu na východ vlakom ako autobusmi, ktoré uviaznu aj tak v niekoľko desiatok minútových zápchach.
Ona má nešťastnú trasu, najskôr schytá meškanie medzi Záhorskou a Lamačom (tu veľmi chýba sľubovaný BUS pruh), potom naberie meškanie v Lamači medzi Pod násypom a STN Lamač (aj tu sa plánuje rozšírenie raz :D), krátke zdržanie je pri ZOO (ak nie je úplne uzavretý tunel Sitina, ak je, tak aj tu naberie ďalšie meškanie (tiež by sa zišiel BUS pruh s tým, že sa zruší krátko pred svetelnou signalizáciou) a posledné meškanie naberie na nábreží v lepšom prípade od Tunela v horšom od bývalého PKO - tu chýba pojazdná trať pre autobusy.
to je pointa
trolejbus6207