Skúšobná prevádzka 24-metrového Solarisu s cestujúcimi je v pláne od zajtra 71/1 (dnes má tiež nejaké jazdy na 71), mal by tak najazdiť 5000 km, a potom môže byť schválený do štandardnej premávky.
Lenže to ploché kolo tam musel niekto "urobiť"! Obvykle sa zadarí pri vynútenom brzdení, prípadne pri neopatrnom brzdení šmykom bez piesku (teraz na jeseň úplne bežne - na tých listoch sa to šmýka ako ho.ado. Mimochodom väčšina T6 má teraz na nejakom podvozku ploché kolá. Môže za to aj to že tie vozy sú nepridelené, takže niektorým vodičom je úplne jedno ako brzdia na šmykľavej koľaji a že "vyrobia" ploché kolá, veď čo zajtra budem mať úplne iný voz. To naša generácia vodičov k tomu pristupovala zodpovednejšie, keď sa mi pri vynútenom brzdení podarilo urobiť ploché kolá, tak postupne som sa to snažil zbrúsiť štýlom jazdy (s pieskom samozrejme), lebo inak by som to klepotanie musel počúvať pri každej službe. Druhá možnosť je že ploché kolo vznikne pri poruche čeľusťových(alebo kotúčových)bŕzd. Pri vozoch po ÚD dosť častá porucha.
Zase sa nehrajme ze cakaju len na 61 a idu vsetci len na Hlavnu stanicu, lebo nejdu. 61 uz prichadza samozrejme plnsia k Avionu od letiska. Plus neprakticky interier SU18 urobi vela tiez na preplnenosti voza.
Andy