Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #170349:
Človeče, ale toto nie je križovatkový semafor! Však to je normálne PZZ v rakúskom štýle. Nemá preblikávajúce červené svetlá, lebo také sa v Rakúsku nepoužívajú nikde. A nemá ani zelené svetlo, len oranžové a červené.

Oproti tomu vo Švajci sa štandardne používa PZZ s preblikávajúcimi červenými svetlami, ale na zopár priecestiach pri križovatkách nie.

EDIT: tu máš dobrý príklad: https://www.google.com/maps/@47.3206948,8.5215241,3a,75y,296.24h,88.45t/data=!3m7!1e1!3m5!1s_FEk1f7_qxEGipTaTdXW3Q!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D_FEk1f7_qxEGipTaTdXW3Q%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D82.098755%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
Reply on: johnnyjanko #170344:
Urob mi láskavosť a vygúgli si tie Šenkvice. Tiež tam majú T-čkovú križovatku v záreze hneď naproti výjazdu zo samotného podjazdu - a funguje to.
Reply on: Valec #170349:
Kde tam máš svetelnú križovatku?
Reply on: johnnyjanko #170345:
Ok, modelová situácia: budú tam semafory nekoordinované s PZZ; v smere z Ivanskej až za priecestím. V dobe tesne pred výstrahou prekvapí vodiča a61 čerstvo naskočená červená(lebo však semaforu bude výstraha jedno), zostane trčať na priecestí, lebo zelenú má Vrakunská, tak sa môže rovno začať modliť, aby mu zelená naskočila skôr, než príde vlak. Križovatka je dostatočne frekventovaná, aby tam semafory boli.
Reply on: Valec #170349:
Takéto semafory by mali na priecestiach byť aj u nás, blikajúce červené idú do zabudnutia
Par minut (do 10) dozadu L4 isla z KV obratiska smer Dubravka a stala tam X5.
Reply on: johnnyjanko #170346:
"vo Švajčiarsku som videl priecestie pri križovatke, ktoré nemalo samostatnú skriňu s dvomi preblikávajúcimi červenými svetlami, ale prejazd cez trať bol zabezpečený rovnakým cestným semaforom"

Na to si nemusel ísť až do Švajčiarska. 😉
https://www.google.com/maps/@48.081026,17.0714316,3a,48.7y,324.18h,90.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVP1Ii9kZtC1cAamII09dtw!2e0!7i16384!8i8192
Reply on: SvonGrunty #170347:
A nie je to príprava na nejaký retro konvoj?
Aktualne Molecova, elektricky smer do mesta nejazdia
Reply on: S499.1023 #170338:
Áno, ale to predsa nebráni tomu, aby bolo žel. priecestie zakomponované do riadenia križovatky. Možno u nás tomu bránia predpisy, ale technicky sa to musí dať vyriešiť. Dokonca vo Švajčiarsku som videl priecestie pri križovatke, ktoré nemalo samostatnú skriňu s dvomi preblikávajúcimi červenými svetlami, ale prejazd cez trať bol zabezpečený rovnakým cestným semaforom, ako na obyčajných križovatkách. V prípade uzavretého priecestia mali zelenú ostatné smery.
Reply on: samkoh #170333:
Keď pominiem všetky technické otázky, tak toto celé nemá zmysel. Na čo je dobré, aby smer z/na Ivanskú dostal "pred výstrahou" (bez ohľadu na to, ako to chceš dosiahnuť) zelenú a vypratal sa? Však tento smer je dnes hlavná cesta, to je to isté, ako keby mal stále zelenú! A počas výstrahy samozrejme už dnes jazdí Vrakunská.
Reply on: Viko #170341:
Lenže tu je hneď pri priecestí križovatka, táto kombinácia spôsobuje problém.
Reply on: S499.1023 #170337:
Ok, do železničnej techniky sa nevyznám, asi som mal príliš bujnú fantáziu. A ako to robia tam, kde ten semafor na PZZ naviazaný je?
Jáj ja sa podelím o super skúsenosti 😂😂 obratisko Avion, autá zahltili McDrive a nech som robil čo som robil snažil som sa nech to čo najmenej obmedzuje 63 a 69 aby mali vodiči prestávky... okrem 1 Ukrajinca všetci.ostatní vodiči to chápali a nemadávali a skôr ešte aj srandovali 🤣 topka bola keď 1 z nich mi ešte zahlásil že bodaj by mu tú kopu šrotu dakto ukradol (myslené na NB18)
Reply on: MatejBA #170340:
Prečo by neboli? Keď si to porovnám s podjazdom v Šenkviciach, viem si niečo podobné predstaviť aj tu.
Reply on: Mhr1 #170336:
Su tam na to vobec priestorove moznosti na podjazd s poriadnou vyskou?
Myslím, že to priecestie je v zákrute a mnohých to potom oklame, pri odhadovaní po ktorej koľaji vlak ide. Samozrejme, že sa tam nemajú vôbec motať, keď je priecestie zatvorené. Problém asi väčšiny našej populácie. Nepomôže nič, len poctivo rozdávať pokuty.
Reply on: 3pa3ck3 #170334:
Nie, nestačia, železničné priecestia sa zabezpečujú na úplne iných princípoch.
Reply on: samkoh #170333:
Ty si evidentne nepochopil, čo som písal. Venuj sa najprv intenzívne problematike priecestných zabezpečovacích zariadení, aby si nepísal o "detektore, vzdialenom 25 s jazdy vlaku od priecestia". To je zatiaľ všetko, čo som chcel povedať.
Reply on: MatejBA #170298:
Prečo podjazd nie? A keď nie tam, tak o kúsok ďalej i s električkou!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.