Takže sa uvažuje aj nasadenie na L33 aby tam už nemuseli ťahať SORky? Ja som bol s prvu aj za aby to vypracovali na L33, ale po tom čo som sa tým vozidlom zviezol na L42 jeden sobotný večer do mesta, tak tie batožinové police robia veľmi nekomfortné cestovanie. Ten trolejbus pôsobil, že je preplnený, keďže všetci cestujúci museli stáť okrem tých čo mali šťastie sedieť na tom malom mnozštve sedadiel. Takže ak by bol celý salón v usporiadaní bez tých políc v predu a vo vleku, tak 3/4 cestujúcich mohlo sedieť. Naozaj neviem či to policové batožinové usporiadanie aké si objednal DPB je šťastné riešenie aj pre linky 40 a 61, kde sa budú nasadzovať.
Ako človek bývajúci pri trati - karloveskej radiále - môžem s istotou konštatovať, že odstraňovanie plôch na kolesách by malo z hľadiska zníženia hlučnosti podstatne väčší prínos ako obmedzenie rýchlosti na 40 km/h v noci. S výnimkou "obutých" električiek nespôsobuje električková doprava v Karlovej Vsi žiaden výrazný hluk. V porovnaní s niektorými inými mestskými časťami s nezrekonštruovanou traťou (napr. Ružinov) a niektorými inými mestami je tá trať naozaj tichšia. Napríklad v Sofii som pri prejazde električky mal pocit, že ide vlak.
Jazdili, ale iba cez pracovné dni (noc pred pracovným dňom). Minimálne na N72 by ale mal byť kĺbový trolejbus, na N44 a N47 by stačil aj krátky trolejbus.
Urbanway 2423