Ako človek bývajúci pri trati - karloveskej radiále - môžem s istotou konštatovať, že odstraňovanie plôch na kolesách by malo z hľadiska zníženia hlučnosti podstatne väčší prínos ako obmedzenie rýchlosti na 40 km/h v noci. S výnimkou "obutých" električiek nespôsobuje električková doprava v Karlovej Vsi žiaden výrazný hluk. V porovnaní s niektorými inými mestskými časťami s nezrekonštruovanou traťou (napr. Ružinov) a niektorými inými mestami je tá trať naozaj tichšia. Napríklad v Sofii som pri prejazde električky mal pocit, že ide vlak.
Jazdili, ale iba cez pracovné dni (noc pred pracovným dňom). Minimálne na N72 by ale mal byť kĺbový trolejbus, na N44 a N47 by stačil aj krátky trolejbus.
Tie vozy radsej mali dostat lepsi servis v tej hodnote a nie kupovat pseudoklimu par rokov dozadu. Ale chapem servis sa neda marketingovo predat ako dorobenie klimatizacie pre cestujucich.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto