Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: samkoh #176080:
Najjednoduchšie by asi bolo v takom prípade ísť po Matejkovej hore a potom po Majerníkovej dole, aj keď by to teda zabralo o čosi dlhšie ako obrat cez Baníkovu.
Reply on: SixSixTrooper #176089:
Otázka znela inak.
Reply on: Kubo123 #176085:
Jasne ze pouziju. Sak nam chybaju vozidla.
Reply on: Kubo123 #176085:
Prečo mám pocit, že si to niekto mirnix-dirnix farbičkuje? Niektoré z nich nemajú platné TK/EK, taká 3204 dojazdila na poruchu prevodovky... Nedá sa čakať, že všetky zajtra vyrazia na cesty 😃
Reply on: samkoh #176080:
Tam to nevytoci. Potrebujes 6 pruhov
T3G > JD, T3P > Kr
Tak staré Many, staré 18 metrové Solarisy (okrem vozu #3214) a zopár U15 patria podľa imhd.sk opäť medzi nevydarené vozidlá.
Navyše U15 už nie sú evidované ako špeciálne vozidlá a #1218 už nie je evidovaná ako historické vozidlo.
Vie niekto kde sa tieto vozy okrem prípadnej X4ky použijú?
Vie niekto aký voz je dnes na 84/7? Lebo výprava to tu neukazuje, pravdepodobne má ten bus nejaký problém s palubákom.

Edit: 84/7 - #2246
7112 a 7130 aktualne dorazili do Juraku.
Reply on: Viko #176075:
Podľa mňa sa so Soliderom dopĺňate. Prvý presun z 95 na 83 nastal po uzavretí Starého mosta. Po otvorení mosta sa časť ludí zas vrátila a využívala 95+1. Po zrušení 1 sa to zas vrátilo do 83 lebo je to lepšie ako 95+3+1
L9 odklon smer Kv cez spitalsku. 7839 blokuje vazovovu.
Reply on: Viliam22 #176077:
6021 zase vpredu sluzobna jazda
Reply on: samkoh #176076:
Áno, tadiaľ sa točia spoje 29 idúce len po Riviéru. Ale už som videl že končiaca 29 zastala na zast.linky 29 do Devína. Ten kde sa išiel potom otočiť netuším.
2248 asi nefunguje palubak ked jazdi s cielom Lamac aj do Avionu
Reply on: birch #176072:
a to bola tá 29 končiaca pri riviére, či čo hľadala na Baníkovej?
Reply on: Solider #176058:
Za 20 rokov cestovania tou trasou som došiel k iným záverom.

95 kedysi nie nadarmo mala trojminútový interval. S uzavretím mosta to šlo dolu a sám som bol skeptický, či to elina oživí, ale prvé roky boli aj pre mňa prekvapením 95-1 napriek prestupu chodili balíky, trojka mala skôr priemernú vyťaženosť. Len sa potom do spoľahlivosti prestupovania začali hádzať vidly - najprv znovuobnovenie 97, potom hranie sa s cyklami križovatky TPD a prestupnými časmi, následne jednolinkový variant a rozhasenie intervalov - a výsledkom je nepoužiteľný prestupný uzol. Po tejto zmene Háje už vôbec nebudú mať dôvod zakopnúť o elinu, bude z nej akurát drahý vymeták pre Ovsište a priľahlú časť Dvorov.

"Električka ani 95 nekopírujú trasu 93" - ale veď to som netvrdil 😀 Akurát celá stotisícová Petržka musí skôr či neskôr nastúpiť do 93, ak chce ísť na stanicu. A keďže rovnako sú na tom študentské linky, tak 93 v meste nestíha. Posilniť ju celú nie je reálne, preto malo zmysel severnú Petržku smerovať na elinu. Nebolo treba pochodovať pod hnilou strechou na Predstaničnom, ani kombinovať 83/84 a 93, stačilo sa zo stanice odviezť rovno na druhý breh. Ale už nemáme L1, nemáme prestup v centre, nemáme nadväznosti v Petržalke, máme len L93 ktorá nestíha aj bez tejto záťaže navyše.
Reply on: birch #176071:
Niektori sa nevedia v obluku zmestit medzi dve auta. Dvaja pred nim sa za rovnakej situacie prepchali, ale asi nie kazdy vie robit s klbakmi zazraky. Niekedy to vyzera, ze niektori vedia voz vyrovnat v klbe aj ked stoji.
Reply on: birch #176071:
Je zalomený a nevie odbočiť, lebo tam stojí auto.
Reply on: samkoh #176070:
Vyústenie Baníkovej do Karloveskej

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.