Reply on: TomJ #173774:
Výhybky sa riadia podľa informácie z palubáku, čiže v podstate áno, podľa linky. Ak je odklon, v palubáku sa dá prehodiť výhybka manuálne so šípkami, čo je nadradené automatickému prehadzovaniu. Ale inak áno, ak vodič už prejde krabičku v zemi a predtým nenavolil manuálne smer výhybky, automaticky mu ju hodí podľa pôvodného smeru linky a musí ísť prehadzovať ručne. Ale v tomto prípade by sa to mohlo stať iba z Blumentálu smer Americké alebo Hlavná stanica/Obchodná, pretože automatická výhybka je pre Škodovky iba tým smerom, smerom do Rače nie.
Pe67
Za najväčší fail považujem že škodovka nemôže zastaviť ani za autobusom, nakoľko mu potom neprehodí výhybku (zjavne cez autobus neprejde signál). Nechce sa mi to tu hľadať, ani opakovať ,ale toto tu už bolo rozoberané ako (ne)funguje systém vektra.
V prípade že ide o K2,T3,T6 (tie systém vektra nemajú) platí že vozidlo nesmie vojsť pod trolejový kontakt, pokiaľ je iné vozidlo v obvode výhybky.