Reply on: si #173768:
Presne tak. Druhá súprava (vozidlo) nesmie vojsť do rádiového obvodu výhybky, pokiaľ ho súprava pred ním neopustí. A Blumentál má z obidvoch strán rozraďovacie výhybky (buď smer Rač.mýto/Vazovova, alebo opačne Americké nám/Tech.univerzita)Za najväčší fail považujem že škodovka nemôže zastaviť ani za autobusom, nakoľko mu potom neprehodí výhybku (zjavne cez autobus neprejde signál). Nechce sa mi to tu hľadať, ani opakovať ,ale toto tu už bolo rozoberané ako (ne)funguje systém vektra.
V prípade že ide o K2,T3,T6 (tie systém vektra nemajú) platí že vozidlo nesmie vojsť pod trolejový kontakt, pokiaľ je iné vozidlo v obvode výhybky.
Jak44
Ale v momente, kedy sú vodičskou väčšinou cestujúci naučený, že druhá električka nezastaví, tak je to kontraproduktívne. Ľudia totiž sa momentálne k električke pohnú až v situácii keď otvorí dvere. Teda jej odbavenie trvá aj dlhšie, akokeby počkala, potiahla dopredu a odbavila tam. Hlavne teda na tom Šafku, kde je nástupište dosť úzke a ťažko sa prebíja cez prúd vystupujúcich z prvej električky.