Predpokladane presmerovanie N34, uzavretá cesta za zastávkou NadLuckami smer Dúbravka... V zadu na zákrute pred zastávkou Borská hukacky asi nejaká vážnejšia nehoda ..
Nie, nie, to je presne opak mojho zaujmu, mna to skor zaujimalo zo sociologickeho hladiska, v com je Slovac prave taka, ze na tie protesty chodia "dezolati" a minimum normalnych ludi. Ked som zil v UK, tak tam boli na protestoch aj normalni a slusni ludia bez hakenkreuzu. Lebo aj mimo fasounov a komunistov su ludia nespokojni s aktualnou vladou, ale vyjadrit to nejdu, ale asi chapem to, ze nemaju moc vela moznosti ako sa prejavit okrem spojenia sa s dezosmi.
Nehovorím, že podporujem zajtrajšiu spanilú jazdu, ale v čom je Slovensko iné od napr. Francúzska, že tam sa ľudia zomknú a reálne majú ich protesty niekedy aj dosah na zmeny v politike a u nás to vždy zhasne bez zmeny?
Proti obrannej zmluve s USA, celej tejto amatérskej vláde, protest ohlásený na hodžovom nám a pri nr SR takže možné obmedzenia trolejbusov okolo hradu a liniek na hlavnú stanicu a dubravky, Československy konvoj za slobodu....
Napríklad hneď vedľa v Kittsee majú rovnaké stavadlo, ako v Petržalke, aj z rovnakého roku (+/- 1997). Lenže v Kittsee už na ňom urobili viacero úprav, aby bolo kompatibilné s novšími dielmi, u nás máme všetko pôvodné. Diely, ktoré sa v Kittsee pravidelne menia za nové, sa u nás len repasujú, prípadne sa vymieňajú medzi sebou systémom "vymením zlý za menej zlý, ktorý ešte chvíľku funguje".
Tieto úpravy stoja zlomok peňazí v porovnaní s úplnou výmenou zabezpečovacieho zariadenia, ale ŽSR nie sú (resp. do tohto výpadku neboli) ochotné financovať ani to. Veď čo by sme chceli, je to "nové" a inde majú aj storočnú techniku... Bohužiaľ, takto to to u nás na železnici chodí.
Inak pokiaľ mám správne info, tak v Kittsee je plánovaná úplná výmena tohto stavadla na rok 2026, vtedy by aj malo dôjsť k prepnutiu Kittsee, Gattendorfu a Parndorfu do BFZ Wien.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A