V Petržalke je prvé elektronické stavadlo na Slovensku, slovutnej nemeckej značky , tento rok by malo mať presne 25 rokov. A áno, elektronické stavadlá, (a elektronika všeobecne), majú takú krátku životnosť. Konkrétne pri elektronických stavadlách je životnosť počítačov okolo 10 - 15 rokov.
Ale to je celkovo na železnici dobrým zvykom, že čo nemá aspoň 50 rokov, je "nové a bezúdržbové". Už sa nám pomaly začína rozpadať aj koridor na Trnavu
Ja sa do toho veľmi nerozumiem, takže iba reprodukujem prečítané. Videl som niečo o monitoroch, ale teraz pozerám, že práve ten komentár na FB bol medzičasom zmazaný
Konečne IDS funguje ako má
Inak čo som čítal insiderské info, tak toto bude na dlhšie, keďže je tam problém s opravou a náhradnými dielmi a dodávateľ ZZ sa snaží presadiť, aby ŽSR kúpili nový systém
Nie je nejaká možnosť obmedziť rýchlosť ventilátorov z klímy, kým, hm, klíma bude schopná intenzívnejšej temperácie (čo sa týka teploty)?
Lebo to je vlastne podobný problém ako v lete, keď sa ľudia pri nefunkčnej/nestíhajúcej klíme (aspoň to druhé snáď nebude v Otokaroch problém) sťažujú, že z klímy ide horúci vzduch, nie?
Čo sa týka tej zimy v Otokaroch, tak mne sa neraz stalo, že som skoro ráno nastúpil do trolejbusu, v ktorom síce hučalo kúrenie (niekedy ale nie), ale aj tak tam bola zima. V niektorých Soroch (hlavne v tých najnovších) býva večer pravidelne celkom zima. Jedine električky kúria všetky dobre. V Otokare som zatiaľ zažil len také teplo, že som von vystúpil spotený (sedel som v zadnej časti, kde bolo o niečo teplejšie ako vpredu), ale je pravda, že skoro ráno som ním zatiaľ nešiel.
Vpredu nemajú radiátory, je tam iba jeden fukár. Vo vlečke je oproti tretím dverám radiátor. A to je všetko. Rozdiel je v tom, že v Otokare môže byť 18 stupňov - toľko v Sorke nevytopíš ani náhodou.
Dobre, napíšem teda jeden komplexný príspevok a verím, že všetko objasním. Ja rád cestujem akýmkoľvek vozidlom, niektorými menej rád, niektorými radšej, avšak celkovo je cestovanie verejnou dopravou pre mňa výhodné a praktické, pretože všade ťahať auto je často nemožné, nákladnejšie, ale samozrejme niekedy je to aj super pomocník. Čo mne vadí na SOR NB 18 City je, že je tam v lete teplo, v zime zima a celkovo ich riešenie nie je zrovna to, čo obľubujem. Otokary nevelebím, samozrejme vidím problémy s dverami, s klimatizáciou, aj lacnejšie prevedenie niektorých častí, ale treba si uvedomiť, že Otokar za 254-tisíc € a SOR NB 18 City za vyše 300-tisíc € je skutočne rozdiel v prospech Otokaru. Problémy s kúrením aj dverami sú podľa mňa o šikovnosti technikov a premyslenia stratégie vedenia a verím, že sa to vyrieši. Moja rada teplo sa obliecť bola myslená len v tom zmysle, že kým sa chyby nevychytajú, tak to treba pretrpieť a prispôsobiť sa, ale určite nesúhlasím s tvrdením, že to treba dlhodobo tolerovať a neriešiť, to naozaj nie. Určite je netolerovateľné, aby bola v autobuse, ešte k tomu v novom, zima. Môžem skúsiť prezistiť, čo sa s tým robí, alebo ako to teda je, ale tentokrát to už napíšem tu, ak sa mi to podarí zistiť. Ďalšia vec je, že nie som zamestnancom DPB ako som už uviedol, ani mesta, len aktívne podporujem cestovanie verejnou dopravou, keďže je to podľa mňa udržateľná a správna forma cestovania, ale to tu nemusím rozvádzať, keďže asi všetci čo sme sa tu zišli, máme radi verejnú dopravu. Ja mám svoju prácu úplne mimo dopravy a tak mi to aj vyhovuje, VHD/MHD je len hobby. Treba však povedať aj to, že MHD sa skutočne podstatne posunula dopredu od poslednej zmeny vedenia, niektoré nápady boli populárnejšie, niektoré menej - také premenovanie zastávok je podľa mňa fail a verejne som to tu kritizoval toho času a dosť vážne mi to vadilo, ale v priemere to ide dobrým smerom. Všeobecne by som bol ale veľmi rád, keby v tomto celom diskusnom fóre bolo viac slušnosti, úcty a pohody. Pekný večer.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
barack40
Ale to je celkovo na železnici dobrým zvykom, že čo nemá aspoň 50 rokov, je "nové a bezúdržbové". Už sa nám pomaly začína rozpadať aj koridor na Trnavu