Keď sa tých 5km/h prvý raz vyznačilo tak to vodiči dodržiavali. V poslednej dobe to nedodržiava nikto / skoro nikto; a ak sa nemýlim, tak takéto označenie maximálnej dovolenej rýchlosti je neplatné, takže to nikto dodržiavať nemusí.
(vychádzam len z vlastných pozorovaní)
Tipujem, že so všetkými opravami sa čaká na kompletnú rekonštrukciu radiály (ak sa jej dožijeme). Počas nej dúfam v podjazde pod Bajkalskou ul. zakopú električky trochu hlbšie do zeme nech tam nemusí byť tých 30km/h (ak správne dedukujem, že tých 30km/h je v podjazde kvôli tomu, že v podjazde dochádza k ,,stlačeniu" zberačov, a tým sa zvyšuje riziko ich zlomenia).
Inak, tých 5km/h aj vodiči dodržiavajú, pretože cez väčšinu podobných obmedzení na Ružinovskej jazdia vodiči normálnou rýchlosťou.
Inak, neplánuje sa niečo robiť aj s traťou pri bývalej odstavnej koľaji pri Štrkovci, pretože to tam aj pri zníženej rýchlosti dosť skáče.
V lete v roku 1990 a 1991, keď sa rekonštruovala ružinovská radiála, sa tam točila linka X (Ružinov-Záhradnícka-Legionárska-Blumentálska-Vazovova-Krížna…).
o zastávke mariánska sa nikde nepíše. bolo písané len o mariánskej ulici, ktorej jeden z koncov sa nachádza pri zastávke vysoká, ktorá bola myslená ako tá "zastávka skôr") stačí čítať s porozumením
edit: už vidím že to sem urbanway napísal, tak pardon
Osobne si myslím, že aj 20-minútový interval je celkom veľa. Čakať na nejakú 61, alebo 70 (pred posilnením) 20 minút je teda radosť. Maximum by malo byť (okrem večerov) 15 minút, ak chceme, aby si ľudia nemuseli hľadať odchody vopred.
Brano2633
(vychádzam len z vlastných pozorovaní)
Tipujem, že so všetkými opravami sa čaká na kompletnú rekonštrukciu radiály (ak sa jej dožijeme). Počas nej dúfam v podjazde pod Bajkalskou ul. zakopú električky trochu hlbšie do zeme nech tam nemusí byť tých 30km/h (ak správne dedukujem, že tých 30km/h je v podjazde kvôli tomu, že v podjazde dochádza k ,,stlačeniu" zberačov, a tým sa zvyšuje riziko ich zlomenia).