Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V 7513 jedna klíma chladí a druhá statočne kúri. Ale zjavne to nikomu z cestujúcich neprekáža...
Reply on: Solider #171591:
Nieco na sposob N.L.Stura sa neda ? Nejaky predsignal,ze sa blizi signal volno pre odbocenie vlavo. Ten semafor s pismenom A nebude na to urceny ?
Neviem ci si zle pamatam, ale nebola pred dvomi-tromi rokmi nejaka taka kampan, ze ak vozidlu nefunguje klimatizacia, je nahradene inym? Dnes v 2223 totalny mordor, infolinka povedala, ze poruchu eviduju... parada, ja fakt nechapem, preco sa tento problem nezacne uz systematicky riesit, kazde leto sa to tu riesi... 🤕 🤒
Reply on: Petto #171590:
To je kvôli krátkemu signálu na odbočenie. Ak by si všetkých čakal, tak nikdy odtiaľ neodídeš. Furt príde nejaká električka alebo ekipa dôchodcov z Lidla. Cestujúci nevidia, že často je ten odchod už dve minúty zmeškaný, vidia len zavreté dvere a nefungujúci prestup. Treba to tam určite vyriešiť ináč.
Reply on: TeBeCe #171589:
Sak to sa deje uz takmer od zaciatku. Pipne im ochod a zavru a mam v broskyni.
To uz je ten novy prestup na Riviere, 33 pomaly minutu cakat na odjazd so zavretymi dverami po prichode elektricky. Asi aby cestujucim nebolo luto kupovat 30 min listky, lebo s 15 min by to nestihli a navyse by to zneuzili
Reply on: Solider #171587:
Pred križovatkou na Patrónke. Stála na križovatke, pred ňou stál ešte Sanos. Po asi 10 minútach to vyriešili.
Reply on: mirec240 #171586:
Pod ktorým?
6821 na L207 uviazla pod úsekovým deličom
Reply on: irizar #171580:
A čo, vždy sa to tak robilo?
Reply on: 810zssk #171583:
Tak to nemá byt niečo čo by robilo konflikty... Ale skôr fakt že by bolo na hanbenie sa ....
Reply on: Ma178rek #171575:
Jasné, lebo rozdúchavanie konfliktov medzi cestujúcimi je to čo robí MHD pohodlnou a bezpečnou.

Inak to pidiokienko zas taký rozdiel nespraví. Išiel som pred pár týždňami loďou ktorá mala trvalo otvorené obrovské dvere (min 1,5 metra) na salóne (medzi kabínou pre cestujúcich a vonkajšou plošinou) a aj tak dnu bolo veľmi chladno.
Reply on: si #171576:
Ako píše S499, garantovalo by to že vozidlo s nefunkčnou vzduchotechnikou by do premávky ísť nemohlo lebo by tam proste nebolo možné fungovať. Ostatne to by tiež mala byť súčasť štandardov: Nefunkčná vzduchotechnika = nespôsobilé na premávku.
Reply on: irizar #171580:
Podľa mňa to myslel tak, že by bolo zmluvne upravené, že v prípade zaradenia vozu bez funkčnej klímy na linku by buď nedostali za výkon zaplatené, alebo by za to boli veľké pokuty za každý kilometer.
Reply on: si #171578:
Keby to bolo v štandardoch s tým, že by dopravca výkon vozidla bez funkčnej klímy nedostal zaplatený?
Reply on: S499.1023 #171577:
si si tym v tomto meste isty ?
Reply on: si #171576:
Lenže práve neotvárateľné okná by garantovali, že vozidlo s nefunkčnou klimatizáciou by nemohlo byť vypravené na linku.
Reply on: 810zssk #171574:
na druhej strane, pokial nemas istotu dobre fungujucej klimy v kazdom voze (= ze podnik nevypravi na linku voz ktoremu klima nefunguje a vzniknutie jej poruchy je dovodom na nahradenie vozidla na linke), tak ta moznost otvorenia okna je stale lepsie ako uplne nevetrany sklenik....
Reply on: FFF13 #171573:
A presne takto by to malo fungovať, ešte najlepšie by bolo keby povedal napríklad poďakujte sa pánovi v žltom tričku že nemáte klímu 😀 bol by to veľmi vysoký level trolovania teda aspoň z môjho pohladu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.