Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #171590:
To je kvôli krátkemu signálu na odbočenie. Ak by si všetkých čakal, tak nikdy odtiaľ neodídeš. Furt príde nejaká električka alebo ekipa dôchodcov z Lidla. Cestujúci nevidia, že často je ten odchod už dve minúty zmeškaný, vidia len zavreté dvere a nefungujúci prestup. Treba to tam určite vyriešiť ináč.
Reply on: TeBeCe #171589:
Sak to sa deje uz takmer od zaciatku. Pipne im ochod a zavru a mam v broskyni.
To uz je ten novy prestup na Riviere, 33 pomaly minutu cakat na odjazd so zavretymi dverami po prichode elektricky. Asi aby cestujucim nebolo luto kupovat 30 min listky, lebo s 15 min by to nestihli a navyse by to zneuzili
Reply on: Solider #171587:
Pred križovatkou na Patrónke. Stála na križovatke, pred ňou stál ešte Sanos. Po asi 10 minútach to vyriešili.
Reply on: mirec240 #171586:
Pod ktorým?
6821 na L207 uviazla pod úsekovým deličom
Reply on: irizar #171580:
A čo, vždy sa to tak robilo?
Reply on: 810zssk #171583:
Tak to nemá byt niečo čo by robilo konflikty... Ale skôr fakt že by bolo na hanbenie sa ....
Reply on: Ma178rek #171575:
Jasné, lebo rozdúchavanie konfliktov medzi cestujúcimi je to čo robí MHD pohodlnou a bezpečnou.

Inak to pidiokienko zas taký rozdiel nespraví. Išiel som pred pár týždňami loďou ktorá mala trvalo otvorené obrovské dvere (min 1,5 metra) na salóne (medzi kabínou pre cestujúcich a vonkajšou plošinou) a aj tak dnu bolo veľmi chladno.
Reply on: si #171576:
Ako píše S499, garantovalo by to že vozidlo s nefunkčnou vzduchotechnikou by do premávky ísť nemohlo lebo by tam proste nebolo možné fungovať. Ostatne to by tiež mala byť súčasť štandardov: Nefunkčná vzduchotechnika = nespôsobilé na premávku.
Reply on: irizar #171580:
Podľa mňa to myslel tak, že by bolo zmluvne upravené, že v prípade zaradenia vozu bez funkčnej klímy na linku by buď nedostali za výkon zaplatené, alebo by za to boli veľké pokuty za každý kilometer.
Reply on: si #171578:
Keby to bolo v štandardoch s tým, že by dopravca výkon vozidla bez funkčnej klímy nedostal zaplatený?
Reply on: S499.1023 #171577:
si si tym v tomto meste isty ?
Reply on: si #171576:
Lenže práve neotvárateľné okná by garantovali, že vozidlo s nefunkčnou klimatizáciou by nemohlo byť vypravené na linku.
Reply on: 810zssk #171574:
na druhej strane, pokial nemas istotu dobre fungujucej klimy v kazdom voze (= ze podnik nevypravi na linku voz ktoremu klima nefunguje a vzniknutie jej poruchy je dovodom na nahradenie vozidla na linke), tak ta moznost otvorenia okna je stale lepsie ako uplne nevetrany sklenik....
Reply on: FFF13 #171573:
A presne takto by to malo fungovať, ešte najlepšie by bolo keby povedal napríklad poďakujte sa pánovi v žltom tričku že nemáte klímu 😀 bol by to veľmi vysoký level trolovania teda aspoň z môjho pohladu
Reply on: Foltest #171569:
V civilizovanom svete sa už niekoľko rokov objednávajú vozidla úplne bez otvárateľných okien (okrem kabíny vodiča) a tým je to vyriešené. My sme si namiesto toho otvárateľné okná dali ešte aj do BID štandardov.
Reply on: Minko #171567:
Tak, ja som nedávno zažil na 37 v NS 12 kde pri zapnutej klíme nejaký substrát na ZOO otvoril okno, následne vodič vypol klímu a Pri Habánskom mlyne povedal do mikrofónu že prosím zatvorte to okno. Substrát vystúpil a okno zavrel a na Patronke už klíma zase pekne chladila😀

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.