Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Slavomir7668 #170406:
Vieš, že šoféri sú tiež len ľudia a robia chyby? Môže pozabudnúť, stačí zakričať, možno sa aj ospravedlní. 🙂
Keby mali za takéto veci vyhadzovať, tak po meste jazdia autonómne autobusy.
3901 na 144 práve odtiahli z Koliby, hore ide ZV 3424.
Reply on: Slavomir7668 #170406:
v takom pripade je najlepsie okamzite volat na dopravny dispecing, tam to uz potom zavisi od toho na koho tam natrafis.... v minulosti som uz zazil aj to ze takemuto vodicovi cez vysielacku nakazali vratit sa a obsluzit zastavku....
Prečo napriek signalizácii nezastal spoj bus 61 na zastávke Fafruny dnes ráno o 4:42? Ide o spoj, ktorým cestujú pracujúci do VW na rannú smenu už roky!!! Taký šofér by mal byť okamžite vyhodený. Ľudia, ktorí cestujú ráno do práce, nie sú zanedbaní bezdomovci. Opiti ani špinaví byť nemôžu. Vo VW sa každé ráno "fúka". Všetci mali rúško aj negatívny certifikát. Tak ako si môže šofér dovoliť ich nevziať? Napr. ja mám aj platnú 90 dňovu elektricenku. Takže??????
2342 z linky 94 prešla cez Kamenné nám ale vyzerá že všetko ostatné chodí normálne
6637 aktualne pri NUSCH 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #170402:
Áno, presne to som chcel povedať, že vedie len k malému parkovisku za 2. nástupišťom a cca. 15 rodinným domom.
Reply on: samkoh #170401:
Neviem, čo tým chceš povedať, akože tam vychádza menej aút? Ani Slowackého nie je zrovna tranzitná komunikácia, aby to malo spôsobovať problém.
Reply on: Urbanway 2423 #170396:
aby sme boli presní, tá ulička, ktorá sa tam pripája v podjazde, je slepá...
Reply on: Minko #170395:
V týchto dňoch troška viac a popravde nevšimol som si tieto veci, iba z máp som bral údaje...
Reply on: Max #170397:
Pri správnom návrhu a správnej a hlavne udržiavanej technike to tam zaplavené nemá byť prečo.
Reply on: Max #170397:
V Báhoni menej prší, či ako si to myslel?
To, že sa mesto nevie postarať o existujúcu infraštruktúru (odvodnenie podjazdov) predsa neznamená, že podjazd sa nedá postaviť tak, aby bol prejazdný.
Neviem, či sa ti pozdáva patriť do spoločnosti Bajana, ktorý takto absurne argumentoval pri Pe radiále (podchody sú zanedbané miesta, takže nosný systém musí mať úrovňové kríženia).
Reply on: Urbanway 2423 #170396:
Báhoň nie je Bratislava. Môj osobný tip je, že podjazd tam veľmi nechcú stavať, lebo po každej búrke by to bolo neprejazdné...
Reply on: Ma178rek #170394:
V Báhoni je na ceste podjazd, ktorý klesne pod trať na menej ako 100 metroch (čo je o dosť menej ako úsek Slowackého - priecestie) a ešte v ňom (tesne pred podjazdom) je aj križovatka s priľahlou ulicou.
Reply on: Ma178rek #170394:
neviem koľko dnes tadiaľ cestuješ, ale Ivanská už dnes celkom slušne stúpa k priecestiu a Nerudova je myslím si vďaka stĺpikom už dnes v smere do Ivanskej neprejazdná. Prekvapenia pod cestou, tak to je už druhá vec. Nie neriešiteľná, ale nemusí byť lacná 😃
Reply on: Minko #170393:
Jediný problém vidím v tom, že Ivanská by musela dosť prudko klesať, aby sa dala obslúžiť aj Slowackého ulica ale Nerudova by ten kúsok musel byť vedený ako slepá ulica, ináç tiež si myslím že to nie je až tak náročne 🙂
Len či sú není pod cestou dáke prekvapenia 😉
priestor na mimoúrovňové kríženie ulíc so železnicou na križovatke Ivanská-Vrakunská-Trnavská jednoznačne je. Vyžadovalo by si to síce väčšie dopravné obmedzenia ale som presvedčený o tom, že by to šlo. máme 3 ramená každé po cca 100 metrov po najbližšiu križovatku a už dnes nájazd na priecestie mierne do svahu. neverím že by to zakopať a dopravne vyriešiť nevedeli.
Reply on: TeBeCe #170389:
Merala sa pozícia natrolejovacej triešky. A popri tom sa spravilo pár prejazdov. Zberače na troleji a išlo sa na diesel.
Reply on: johnnyjanko #170388:
Z Tvojho výberu toto: vodič trolejbusu, električky, dispečer, prevádzkový riaditeľ nejakého dopravného podniku, školiteľ dopravných predpisov.
A okrem toho som sa časť života profesionálne venoval aj svojmu druhému koníčku a to hifi technike.
Reply on: TeBeCe #170389:
Ešte tam prebieha montáž a Mlynské nivy ako také sú stále zahradené plotom, ale teoreticky mohli niečo skúšať na obratisku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.