teraz neporovnávam s komunizmom ale inak svätá pravda. namiesto toho, aby sa tu lepili "malé dierky" ktoré idú opraviť s minimálnymi nákladmi a dlhou životnosťou, sa to tu radšej necháva vykryštalizovať na godzilie diery, čo ničia nápravy a prepichujú pneumatiky a potom sa to opravuje.... samozrejme s nedostatočným technologickým postupom, výsledkom čoho je skrátená životnosť záplaty a vrátenie sa zlého stavu. A potom máme záplatu v záplate záplaty.
nuz ked zoberiem ze "za komunistov" bolo aspon vidno behat auta so smolou a zalievat praskliny ktore sa dnes akosi od pociatku neriesia a caka sa ked voda s mrazom vykonaju svoje, tak po 30 rokoch takehoto pristupu je uz vidno vysledky aj v zakladoch....
Je naozaj priam desivé, aký obrovský investičný deficit sa tu nabalil. Lebo ok, hlavné ťahy majú poväčšine to šťastie, že sa sfrézuje asfalt, urobia lokálne vysprávky podkladu, nahodí nový a vie to na pár rokov zas byť civilizovane prejazdné. Lenže sú mnohé cesty (nielen, ale najmä, v Petržalke), ktoré trpia na komplet poprepadávané podložie - a povedzme si reálne: odkopať to všetko, pozhutňovať a nanovo vystavať je evidentne nereálne.
Pritom sme stále len v rovine "mať rovný asfalt pre autá". Mať zrekonštruované ulice v plnej šírke alebo nebodaj s nejakou konverziou v duchu complete streets mi čím ďalej, tým viac príde len ako nedosiahnuteľný sen. Dúfam, že aspoň ten chystaný manuál asfaltovania zaviaže firmy k poctivému riešeniu detailov, nech sa už nemusíme prizerať problémom typu nezatreté rozrdolené škáry alebo krajnica z okamžite dolámaných tenkých betónových dlaždíc.
Ja viem že sú to mimoriadnosti, ale v čase 6-18 by chcelo pružnejší dispečing... keby hneď vozy ktoré boli v obratisku a na ceste tam pozdržali predľžením intervalu na 6 miesto 4 resp 5 a 7-8 nech mevypadnú totálne spoje. Minimálne 3 električky z 9 aj 4ky by takto vykryli čiastočne interval a asi by spravili "rezervu" pre NAD
z toho kadial jazdim (a povodne to boli normalne cesty, t.j. nie zabi majer :-)) tak najviac vyhrava sutaz o tankodrom asi Hybesova od elektrickovej trate po Zitnu
aj Račianska od zváračaku po lidl je celkom kvalitný tankodróm nedávno veľa nechýbalo a celkom nepríjemne by som vykúpal jedného chodca, našťastie bolo bolo nadránom, račianska prázdna tak som to mal kam strhnúť
Aktuálne pre dopravných nehodu osobných áut na križovatke Saratovská x Pri kríži odklon liniek 20, 23, 84, 123, X5 smer mesto cez ulicu Pri kríži - Štepnú - Žatevnú a Repašského, zastávka Pri kríži obsluhovaná na nástupišti 83 a OD Saratov neobsluhovaný
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Minko