Reply on: ivanbuto #166771:
Nebol. Neviem, do akej miery vnímaš nárast kriminality v meste, ale môžem vyjadriť, že čo sa deje v trolejbusoch na DH, je najhoršie, odkedy tam bývam (2002). Tie veci proste z kabíny niekedy neuvidíš. Slovné napádanie, vyhrážanie, obťažovanie žien, atď...Rovnako by som nechcel, aby v premávke pobehovali 9 Tr alebo Sanos a riešili túto situáciu, ja sám mám predsa nočákové trolejbusy rád. Keď sa však stanovia pravidlá v otázke bezpečnosti, mali by sa jednodne dodržiavať. Keď je potreba udržať v premávke staré vozy ďalšie 2 roky, tak buď nech sa osadia kamery, alebo nech sa presunú do zálohy (dnes by jazdili). Či chceme, aby z nočákov zostali "no go" a ľudia jazdili autom/taxíkom?
Tvojmu komentáru som ale vôbec nepochopil. Nevidím žiadnu logickú spojitosť. Pokiaľ máš predstavu takú, aby i naďalej zotrvávali staré trolejbusy v obehu a práve na nočáku, tak treba zabezpečiť, aby boli osadené kamerovým systémom. V príspevku som kritizoval aj iné. N70, dokonca N80. Pentagon, Kopčianska. Prečo bez kamier? Prečo je dnes toľko nevypravených služieb a nejazdia tam staré vozy? To akože keď skritizujem bezpečnosť, tak automaticky si musím predstaviť svoj obľúbený trolejbus v pozícii premávkového vozidla, aby som v tejto problematike mlčal?
yellowcaptcha
Klimatizácia (alebo niečo iné zo stropu?) hučí, ale vôbec nefúka vzduch ani nechladí, okná pozatvárané...
To je fakt taký problém pootvárať na konečných všetky okná aj strešné (tie sa na tých novších SORkách otvárajú zo stanovišťa vodiča, nie?) v prípade ak riadne nefunguje klimatizácia?
Mám pocit, že som sa tento rok neviezol ani raz autobusom z Trnávky alebo Juráku, ktorému by riadne fungovala klimatizácia a väčnou je v nich viacej okien zatvorených ako otvorených.