Sám som to ešte nezažil, ale počul som od viacerých ľudí, že vodiči prosili cestujúcich o potlačenie aj uprostred Trnavského mýta. Inak nemajú trolejbusy batérie na rozbehnutie v neutrálnom poli?
Kuriozna situacia pred chvilou na Zahradnickej - 207 6868 zostala visiet priamo pod sekciou, niekolkym vodicom dalsich trolejbusov sa im ju ale podarilo potlacit mimo sekciu
To vyradenie všetkých zrýchlovačov som nikdy nepochopil. Neverím tomu, že sa nemohlo nechať aspoň 10-15 súprav v najlepšom stave s tým, že postupne ako by boli financie sa mohli zrekonštruovať na T3R.PLF tak ako v Prahe.
To neviem a priznám sa, že sa mi to hľadať nechce, jediné, čo ma z toho obdobia zaujíma, za koľko boli ponúknuté troloSORy v prvom tendri, ktorý sa musel opakovať a to sa asi nikdy nedozvieme, lebo to dal Delfín určite skartovať...
To áno, ale bolo stanovené koľko vozov presne sa musí vyradiť? Ak dobre počítam, po zaradení nových električiek bolo vyradených 43 zrýchľovačových súprav + jedna zaradená medzi HV. Neskôr prišlo k odstaveniu ďalších dvoch súprav T3M. Časť vozov ˝zhltla˝ Petržalka a tiež je potrebné brať do úvahy nepostačujúcu kapacitu na niektorých linkách... Niekoľko zrýchľovačov v najlepšom stave mohli nechať ale už neviem aké podmienky presne tam boli.
Ako písal Solider v príspevku #165222, nové vozy tak skoro nebudú a dovtedy je každá použiteľná súprava vítaná, takže 7927 treba opraviť, pokiaľ je opraviteľná za "rozumnú cenu".
V čase, keď sa investovalo do generálnych opráv trolejbusov, sa nikomu ani len nesnívalo, že sa nájdu peniaze na takmer kompletnú obnovu vozového parku(to, že bola veľká šanca nakúpiť niečo kvalitnejšie, ako troloSORy, je iná vec). A ako sa tu už mnohokrát písalo, podmienkou nákupu nových električiek (a aj trolejbusov) za ojrofondy bolo vyradenie starých vozov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
TeBeCe