Včera som potreboval cestovať z nemocnice Antolská na Americké nám. Dal som to do vyhľadávača a ponúkalo mi to všetky možné (ba až podľa mňa nemožné v zmysle nelogické) kombinácie cez Hodžovo + trolejbus i cez Kollárko (a-80) a t-207 a aj cez Blumentál a späť jednu zastávku e-3. Všetko v rozsahu 29-35 min. (možno i viac, horný limit mohol byť i väčší, pamätám si tých 35 min.). Podľa mňa najlogickejšiu trasu a-99, 95, e-3 mi to ani raz neponúklo. Tak som si to skombinoval sám a vyšlo mi 31 min., čiže v časovom limite ostatných spojení, resp. lepšie ako väčšina ponúkaných spojení. Tak som aj išiel a aj to naozaj tých 31 min. bolo. Električku z Farského mi to neponúklo ani keď som zadal ako východisko Lúčanku, čo by bolo len s jedným prestupom (95-3). Podotýkam, že som zadával dlhé časy na prestup, čiže som netrval na prestupe "na hrane".
Neviete mi to niekto z imhd vysvetliť?
Nepochybujem o zmysle JT trate ,ale ci to nie je len nejaky hlod. 6minutami v spicke neverim,to je moc velke scifi na mna - hlavne meniarne, priepustnost krizovatiek mi pride vacsi problem . To skor aspon 7-8 interval a 42m vozidla na linky 3,4.
Netreba si myslieť, že po nákupe nových vozov, ktoré prídu najskôr o štyri roky, sa všetko ostatné vyradí. Pri uvažovanom nákupe 30 nových električiek a predpokladanom otvorení II. etapy Petržalky len približne 12 električiek zhltne toto predĺženie. Takže reálne ostatne na doplnenie alebo obnovu vozového parku 18 vozidiel. V meste však počet ľudí narastá, pripravuje sa parkovacia politika, trať cez novovznikajúci downtown (Košická – Eurovea), hovorí sa o 6-minútovom intervale v špičke, takže reálne na obmenu nič nezostane. Čiže bude treba hovoriť aj o nákupe ojazdenín, napríklad košických alebo ostravských T6.
okolo 8:30 na Prievozskej smer centrum v buspruhu na blikačkách kúsok od zastávky Novohradská odstavené červené Iveco Slovak Lines, vodič vo veste niekam telefonoval (asi porucha?) a množstvo pracovných vozidiel DP na električkovom moste ponad Staromestskú ul. smerom do tunela - oranžová Karosa, Liazka valník a viacero dodávok, opäť tam niečo robia na trati
Nuž neviem, aký je rozsah poškodenia 7927, ale nepripadá mi veľmi rozumné investovať do opravy električky, ktoré inde už vyraďujú. Potom sa podarí vybaviť nové vozy z eurofondov a všetko sa šmahom vyradí, vrátane vozov, do ktorých sa len pred nedávnom investovalo. Viď zbytočná VP pre 7757 a 7758, druhá aspoň jazdí v Charkove, ale 7757 sa asi nepodarilo na Ukrajinu predať, či? Neviete niečo o tom, teda o osude električiek - mimochodom tých najlepších - čo kúpil AZ Lokomat? Aj do trolejbusov 14Tr a najmä 15TrM sa tiež veľa investovalo a ich GO ani neboli ekonomicky "vyjazdené" a už sa vyraďovali...
Ako "šotouš" budem samozrejme rád, ak sa 7927 vráti do prevádzky, len neviem, či je to z ekonomického hľadiska efektívne.
Na Mierovej ul. námraza na trolejovom vedení, aktuálne treba počítať s nepravidelnosťou premávky L212. Už tam bol poslaný voz 205/4-6115, aby to trochu vyčistil (keď už v noci sa námrazovka nekonala).
To vyrieši až nákup ďalších nových električiek, len dúfam, že keď prídu nové električky, tak ako prvé sa začnú vyraďovať K2S. Keď sme už pri súpravách, nevieš či sa už rozhodlo o osude 7927?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolejbus6207