Céčko: XXXX nemôže, pretože dnes má XX, teda sedí na XXXXXXXXXX, takže na ten XXXX budeme musieť dojsť znovu a osobne. pozri odchod z hl.st. a ďalšie kolečko, alebo niektoré iné môžme ísť. Inak, XXXX z XXXX jazdí 70/X. Pošlem radšej mail...
						
						
						
						
					 
						 Nie ze by to bolo az tak velmi zaujimave, ale istu davku zaujimavosti pridava fakt, ze to bolo rozdrbane kvoli HRDZI!!!!!!!!! Nozka, ktopra drzala sedadla pri ulicke, bola rozlomena!!!!
 Nie ze by to bolo az tak velmi zaujimave, ale istu davku zaujimavosti pridava fakt, ze to bolo rozdrbane kvoli HRDZI!!!!!!!!! Nozka, ktopra drzala sedadla pri ulicke, bola rozlomena!!!!  
  
  
  
  
  
  
  
  
						 Vsak sa dockate vecer.
 Vsak sa dockate vecer. 
 Skoda, ze som sa nedostal skor k netu.
 Skoda, ze som sa nedostal skor k netu. 
						 
  
						 Ale povedal by som, ze ked toto vyvadza, ma rozum asi tak na vek 10 rokov
 Ale povedal by som, ze ked toto vyvadza, ma rozum asi tak na vek 10 rokov  Tazke si nic z toho nerob - aj taki oni musia zit...
 Tazke si nic z toho nerob - aj taki oni musia zit...  
						 Potom mam este 1203 ako vychadza z maleho tunela nedaleko Technickeho skla, ale to bola uz riadna tma, uvidim ako to vyjde.
 Potom mam este 1203 ako vychadza z maleho tunela nedaleko Technickeho skla, ale to bola uz riadna tma, uvidim ako to vyjde. 
						 
						
 M: ZV 7704 a 7727-28/ oba 3
 M: ZV 7704 a 7727-28/ oba 3 M: ZV 4802
 M: ZV 4802  /2
 /2 )
 )
						 
						 
						 
						 >
 > . Prvy dopravny prostriedok MHD, co som zbadal bola klasicka (evidentne dost stara) 14Tr v zeleno - bielo - hrdzavo - osuchanom natere (podobnemu Kosickemu) na L11, ktora sla k Plzenskemu TESCU. Trat bola evidentne predlzena kvoly tomuto sTrESCU. Potom som zhliadol klasiku na snivanie: transparentne 14Tr, beztransparentne 15Tr, 15TrM, ale prvy raz v zivote som videl nazivo, tzv. „v akcii“ aj 21Tr, samozrejme, vsetky boli v Plzenskych farbach. Mal som dojem, ze trolejbusova siet je tam dost dobre rozvinuta.
 . Prvy dopravny prostriedok MHD, co som zbadal bola klasicka (evidentne dost stara) 14Tr v zeleno - bielo - hrdzavo - osuchanom natere (podobnemu Kosickemu) na L11, ktora sla k Plzenskemu TESCU. Trat bola evidentne predlzena kvoly tomuto sTrESCU. Potom som zhliadol klasiku na snivanie: transparentne 14Tr, beztransparentne 15Tr, 15TrM, ale prvy raz v zivote som videl nazivo, tzv. „v akcii“ aj 21Tr, samozrejme, vsetky boli v Plzenskych farbach. Mal som dojem, ze trolejbusova siet je tam dost dobre rozvinuta.  To bolo pre mna dost zaujimave a bolo to pekne. Musim vsak uznat, ze prejazdy oblukov boli tiche aj napriek tomu, ze ich trate by sa dali porovnavat s nasimi. Videl som par peknych lomov, nejake tie krive a poprepadavane BKVcka (tie vsak boli len na sidliskach). Ale celkovo ich elektricky posobili velmi strhane, ziadna CVR, nic. Este aj ten nater bol strasny. Voz biely, ale dvere mal kazdy voz inou farbou natrete. Jeden ich mal bordove, druhy zelene, trety cervene a stvrty zlte. Po technickom stave neviem ako na tom boli, ale exterier a interier (teda co som videl z auta) vyzerali strasne. Niektore vyzerali asi ako bielo - bordovo - vseliake 7704, alebo 7807+08. Des. Aj tie Astry vyzerali zalostne, take boli dake cele otlcene, plechy vedla
 To bolo pre mna dost zaujimave a bolo to pekne. Musim vsak uznat, ze prejazdy oblukov boli tiche aj napriek tomu, ze ich trate by sa dali porovnavat s nasimi. Videl som par peknych lomov, nejake tie krive a poprepadavane BKVcka (tie vsak boli len na sidliskach). Ale celkovo ich elektricky posobili velmi strhane, ziadna CVR, nic. Este aj ten nater bol strasny. Voz biely, ale dvere mal kazdy voz inou farbou natrete. Jeden ich mal bordove, druhy zelene, trety cervene a stvrty zlte. Po technickom stave neviem ako na tom boli, ale exterier a interier (teda co som videl z auta) vyzerali strasne. Niektore vyzerali asi ako bielo - bordovo - vseliake 7704, alebo 7807+08. Des. Aj tie Astry vyzerali zalostne, take boli dake cele otlcene, plechy vedla  
						
frenky