Na Trnávke, kde sa temperujú trolejbusy aj električky, vypadáva pod náporom meniareň a chodia masívne nedoplatky ? Nakoniec, bez zastrešenej stojanky je to ešte o niečo ťažšie.
V takýchto teplotách musia produkty Schadefabriky ostávať v aktívnom odstavení, inak nejdú nahodiť a DPB má potom problémy s prekročenými štvrťhodinovými maximami.
Tak interný príkaz, že medzi Hbf. a Mierkom sa nočáky nesmú predbiehať. To je celkove taká momotská myšlienka, že nočáky neodchádzajú z jedného miesta, len aby boli nočné šototrolejbusy.
Mimochodom, dnešná trolejbusová výprava je vskutku nádherná. Trnávkárske vozy na Hroboňáckych poriadiach, nevypravené spoje a nedodržaná kapacita, tradične na 204 a 207, ale najviac bije do očí tá 202... ? Aby v dohladnej dobe nemuseli opäť prevetrať staré vozy...
Len pre doplnenie - normálne tam pred voľným dňom jazdia 31 Tr a pred pracovným dňom 14 Tr, konkrétne 6310 a 6311, ak sú v tej chvíli obidve pojazdné. Ak je nejaká z tých dvoch odstavená, prípadne obe, vtedy sú tam 30 Tr. Plus tá jedna 30 TrDG z 210, s odchodom 0:05 z Hodžovho námestia.
OK, tak potom asi je nemám aktuálnu informáciu a beriem späť.
Za vhodné riešenie by som považoval čakanie na N53 a N55, pokiaľ viem, tie sa pristavujú ako prvé na HLS.
810zssk - Vdaka za objasnenie. No, tak potom naozaj zadratovat odbocku smerom na SAV (ako odbocuje 93ka) + by mohli ten maly kusok prirobit aj tak ako odbocuje 32 smer Sokolska..
Na N72 dat 30/31Tr podla potreby a maju vyriesene..
Cestujuci by boli spokojnejsi snad..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider