V takýchto teplotách musia produkty Schadefabriky ostávať v aktívnom odstavení, inak nejdú nahodiť a DPB má potom problémy s prekročenými štvrťhodinovými maximami.
Tak interný príkaz, že medzi Hbf. a Mierkom sa nočáky nesmú predbiehať. To je celkove taká momotská myšlienka, že nočáky neodchádzajú z jedného miesta, len aby boli nočné šototrolejbusy.
Mimochodom, dnešná trolejbusová výprava je vskutku nádherná. Trnávkárske vozy na Hroboňáckych poriadiach, nevypravené spoje a nedodržaná kapacita, tradične na 204 a 207, ale najviac bije do očí tá 202... ? Aby v dohladnej dobe nemuseli opäť prevetrať staré vozy...
Len pre doplnenie - normálne tam pred voľným dňom jazdia 31 Tr a pred pracovným dňom 14 Tr, konkrétne 6310 a 6311, ak sú v tej chvíli obidve pojazdné. Ak je nejaká z tých dvoch odstavená, prípadne obe, vtedy sú tam 30 Tr. Plus tá jedna 30 TrDG z 210, s odchodom 0:05 z Hodžovho námestia.
OK, tak potom asi je nemám aktuálnu informáciu a beriem späť.
Za vhodné riešenie by som považoval čakanie na N53 a N55, pokiaľ viem, tie sa pristavujú ako prvé na HLS.
810zssk - Vdaka za objasnenie. No, tak potom naozaj zadratovat odbocku smerom na SAV (ako odbocuje 93ka) + by mohli ten maly kusok prirobit aj tak ako odbocuje 32 smer Sokolska..
Na N72 dat 30/31Tr podla potreby a maju vyriesene..
Cestujuci by boli spokojnejsi snad..
30TrDG je iba na spoji o 0:00, pretoze tento voz ide z Cilizskej do vozovne (teda to bol povodny dovod, nakoniec tam aj tak jazdi po dratoch, takze tam deges vlastne netreba).
Inak tam su obycajne 30Tr, cez vikend 31Tr, v pripade napatovej vyluky ekvivalentny autobus.
Suhlasim ze N72 az na Hlavnu stanicu by padla vhod.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Zazil som totiz aj take, ze pretekar na N61 ich na Stefanikovej predbehol ?