Nemá vytekať. Povolil nejaký spoj alebo hadička alebo čo... Zďaleka nie prvý raz. A obávam sa, že ani posledný.
Čo by sme(ste) chceli za 2 a3/4 melóna? Aby veci spoľahlivo fungovali? ?
Súprav majú Krasňany 38, čo znamená, že pri počte 60 ks 29/30T a 49 ks T3/T6 nie je dôvod, aby sa živilo 36 kusov K2, ktoré jazdia na linkách, kde by jazdiť nemali. Ja osobne tvrdím, že po zrušení staničných liniek typu 3 a 8 už nemajú kde reálne jazdiť v takom počte. Ako bolo nižšie napísané, ak by boli na linkách 2, 6 a 7, tak by to bolo ideálne (to znamená, že by minimálne všetky TV14 a prvé progresy mohli byť vyradené aj bez náhrady).
Veď som ti písal . Treba objednať viac vozokm.
Prejazdy L6/8 by mohli byť ok. Radšej by som však videl zlepšený int. , keď sa im podarí zregrutovať nových ...
Po skončení výluky na Jesenského by bol v pracovné dni podľa mňa najlepší takýto systém:
K2S - linky 2, 6, 7
T6 (T3G) - linky 5, 8
29T (T3P) - linky 4, 9
30T - linky 1, 3
Ak by v Krasňanoch zostali voľné súpravy, mohli by ísť ráno na linku 7. A ak by stále niekto potreboval silou mocou vypravovať kačice v čo najväčšej miere, mohli by cez sedlo prejazdovať z linky 6 na linku 8.
Regiovlaky a busy sú tie čo ešte stav na Račianskej zhoršujú. Z busov prestupujú už v Rači pre každodenné zápchy. Vlak je tak dobrý pre pár Vajnorčanov a Račanov. Z Vinohradov v centre vlakom určite nebudeš rýchlejšie.
To skôr naopak.
Ty si tam dal všetky linky aj tie čo pri trochu fantázie líznu Ružinov.
Tak si doplň týmto klúčom všetko čo ide cez Patrónku a Tesco Lamač ktorý leží v Karlovej vsi... hneď bude to porovnanie ináč vyzerať.
Reálne teraz je Ružinov ten čo prišiel o kapacitu v električkách.
L9 je v ročnom pláne obsluhovaná Kachnami.Aspoň sa snažia urobiť zmiešanú výpravu.
Ak by nebol problém s vodičmi tak by to vyriešil zlepšený int. na linkách s Kachnami pokial nebudú dalšie nové vozy.
anbis