Mnjooo minule som takmer dokoncil svoje nocakopozorovanie aj pracovno-tyzdnove a s par informaciami, ktore mi aj nevedomo poskytli kolegovia (Jano 504 & 507 etc.) alebo vodici (dufam ze teraz pridu o "vykonnostne odmeny" vsetci, co niektoru z tychto liniek v poslednom polroku jazdili, vsak, DPB? Dufam ze ma niekto nechyti za slovo ). Tu je suhrn tyzdennych nocakov (vikendove: #13448):
501 - 78/16
502 - 70/7
503 - 50/2
504 - 21/5
505 - 37/3
506 - 92/10
507 - 83/9
508 - 91/4
509 - 57/2
510 - 92/8
511 - 50/4
512 - 74/4
513 - 89/3
514 - 53/4
515 - 92/9
516 - (nie som isty... velmi pravdepodobne vsak 203/8 a 203/9)
517 - 67/7
518 - 30/3?
Poznamka: Je to pozorovane dlhodobo, cize sa nieco mohlo menit, ale viac-menej dufam ze je to aktualne Za potlesk dakujem, za tie prebdene noci si ho dufam zasluzim. Mozete ho nahrat a poslat mi ho na mail
Rano zrejme vypadla 7116 z 3/7, podla CP mala horzne meskanie, ja som sa zobudil 6:25, isiel som nakupit na desiatu a videl som ju v smere na stanicu, cize asi o 6:30-:35. Preboha, to mohlo byt aj -10! Takze asi dohanala to meskanie. To iste aj 7831 mozno isla zo stanice, hoci neviem co by tam robila.
"Mensia" vypravicka:
59: 2941/9
Hmmm... 7831 dnes zase na 9, ale pre zmenu bola takmer prazdna (videne na Vazke, vnutri asi 4 ludia), no na Vazke nastupilo hoodne ludi (samozrejme solac ). No na prednom transparente mal "9" a plne pole.
* Mozem z vlastneho hodnotenia povedat, ze voz je jeden z najlepsie prewedenych generalkowanych a plynofikowanych busov z prvej serie. Vozidlo je zive, motor ma vynikajucu akciu a prevodovka je velmi dobre nastavena. Akceleracia na zakladnej volbe systemu VOITH je plynula a ani jediny prevod "nekope". Cela akcia motora je kompaktna - autobus na kazdy impulz skvele reaguje a "dobre sa pocuwa". Aj brzdy su velmi dobre nastavene. Takto sa sprava z prvej serie iba voz 2601.
transparentna 6612 videna dnes dopoludnia na linke 202/1 (mozte niekto pridat do noviniek ze 6612 ma transparenty :-))
rano som si uzil zabavy, ked o pol osmej zdrhla z ruzinova suprava 7827-7828 z linky 9 s cedulou sluzobna jazda, nasledne dosla K2S na 14ke, bola slusne narvata uz od konecnej, ale aj tak zbytocne na kazdej zastavke vetral az kym to neomrzelo vodica v 7102 na 8/3 ktory vdaka tomu uz tiez zbieral slusne meskanie a nezacal na 14ku na mileticke zvonit... potom sa uz doba vetrania vyrazne skratila
Ďakujem za opýtanie, autoškola celkom v pohode. Odchody som včera nestihla,lebo som bežala na teóriu do Krasňan. Jazdu budem mať až v piatok na 8003.
Špeciálny odkaz pre Z : nabudúci týždeň budem mať na dve hodiny v socialistickom užívaní pásikavý autobus --> tá broskyňová vodka sa stáva čím ďalej tým reálnejšou ...
Zdenko:
Piatok - 7911-12 bol na linke 5/13
Pondelok: na linke 34 mas o jeden autobus viac, neviem, kde si zaradil 2825; na 81 mas o jeden bus viac, neviem kde mal patrit
Z pondelka:
Poradil frenky, ja som iba doplnil nahrady
- linka 5/12 vypadla uz v prvom kole pred 7. h., neskor isiel ZV 7921 a napokon 7069
- 7829-30 po 7. h. odisiel do vozovne z posilovej linky 12/15, neskor sa vratil uz na svoju linku 9/9
TeBeCe: Dakujem, ja iba doplnim, lebo dnes som vypravu nerobil, takze:
- 2812 od 10:05 h. ako ZV na linke 83/4, neskor ho nahradil 2931
- 7706 ako ZV na linke 1/1, neskor ho nahradil 7805-06
- 7921 ako ZV na linke 1/2, neskor ho nahradil 7741-42
Moje:
- 7917-18 okolo 14:30 h. docasne vypadol na linke 5/8, neskor ho nahradil ZV nejaka K2
- 2811 o 16:51 h. odisiel do vozovne z linky 83/11 a tak vynechal poslednu jazdu do Ovsista, bez nahrady az do konca sluzby
- 2629 okolo 17:30 h. docasne odisiel z linky 83/3 na plnicku, nahradil ho ZV 2516
- 2626 okolo 20. h. docasne odisiel z linky 34/6 na plnicku, nahradil ZV 2516
Vyprava podla poradia:
35: 3515, S 3508
83: 2820, 2830, 2629 , 2931n, 2938, 2818, 2809, 2515, S N 2813, 2401, 2811, 2408, 2512
504: 1818
tatrovečka
Špeciálny odkaz pre Z : nabudúci týždeň budem mať na dve hodiny v socialistickom užívaní pásikavý autobus --> tá broskyňová vodka sa stáva čím ďalej tým reálnejšou ...