Nieco malo z wikendu-sobota:
ZV Novy most:4837
ZV vozovna Petrzalka:4845
61:2402!
65:SOR 10,5 CNG
70:2011, 2141 (6)
74:2932, 2816, 2617, 2602
77:2016 (1)
90:4831
93:4826, 4214
Nedela:
ZV Novy most:4844-dopoludnia hradil uz spominanu 83
1023-dopoludnia hradil napr.39
29:4843 (1), 4821 (2)
30:3518
37:1216
39:1815
80:3618
81:4802
95:4510
97:1302
ZV Novy most:4837
ZV vozovna Petrzalka:4845
61:2402!
65:SOR 10,5 CNG
70:2011, 2141 (6)
74:2932, 2816, 2617, 2602
77:2016 (1)
90:4831
93:4826, 4214
Nedela:
ZV Novy most:4844-dopoludnia hradil uz spominanu 83
1023-dopoludnia hradil napr.39
29:4843 (1), 4821 (2)
30:3518
37:1216
39:1815
80:3618
81:4802
95:4510
97:1302
Z
Aj podľa mňa je to veľmi skreslená informácia ohľadom jeho nadspotreby.
Môj názor, čo sa týka opravy prevodovky: na prvé "počutie" nemá teraz celkom ideálne nastavenie, motor ide pre každým preradením do značne vysokých otáčok a takmer každú rýchlosť tam "kopne" už na hrane - dosť sa tým obmedzil aj výkon vozu ako takého. Systém VOITH pracuje na princípe elektronického impulzu v závislosti od krútiaceho momentu a otáčok motora (veeeeľmi zhruba)...a keď mu sedíš na motore a počúvaš ho dlšie...nedá sa prepočuť, že prevodovke nie je udávaný správny impulz a preto je pravdepodobná nadspotreba.Ale zatiaľ sú to všetko neoverené údaje.