Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #11718:
Veru tak..:-P
Reply on: Jano #11710:
no skoda 😞 zas tie hnusne elektricky budu hrkotat...tak super a hlavne rychlo sa cestovalo ked jazdili autobusy...a nie som jediny, kto si mysli, ze autobusy boli lepsejsie...
Reply on: COLOR #11716:
A tvoj mobil nema znak LF?
d3k0: co keby sa pri napisani znaku | z WAPu odentroval riadok? Mas ho v prispevku #11029. Pri vyprave cez WAP by sa to bodlo.
Reply on: COLOR #11704:
Kokoz dobre dlho som tie prispevky pisal... hodinu 🙂 Ale kolkto trvalo to pozorovanie! 🙂
Uaaaaa, dobre ranko!
7304 Sluzobna jazda, vodica som nepoznal.
7809+10 stala pred 15 minutami na triangli Vazovova, odbocka na Krasnany. L9, newjem co sa stalo.
Koho dnes vecer stretnem na poslednom kole 701? 😉
Prajem vsetkym krasny predllllzeny wikend-ahojme v stredu 🙂
Reply on: TeBeCe #11711:

To bola asi skusobna jazda. Nesedel tam BW?
dnes doobeda sa v Karlovke prehanala 7925+7926 🙂
Pre fotografov naposledy dnes - podla poradia:
X1: 1826, 1922, 1827, 1906, 1919, 1322, 2321, 2827, 2818, 2619 😛, 2824, 2813, 2513, 2512
😞 M: 2809/8
Fu, dnes som mal zas nemily zazitok. Siel som do prace (klasika - 39 o 9:00 zo Slavicieho udolia). 8:55 dorazim na zastavku, na obratisku uz cakal 1800, ale pristavil az 9:02. Odchod 9:03 (-3), na zochovu dosiel -5 - potom uz celu cestu -5 az po Trnavske myto, na Sabinovskej mal uz len -3 (stale siel rovnako pohodovo - okolo 40). Necudoval by som sa ak by na konecnu dosiel nacas. (ak vas zaujima preco som ho nezdrbal, tak preto aby som mu nezvysoval meskanie :)) )
Problem vsak bude aj v niecom inom. Nie je tazke dojst na to v com.
Reply on: Z #11707:


21:1301, 1213
50:3606
59:2202
68:1405
78:2816, 2303, 2516
83:2809 (11)
85:4944 (1), 4216 (3), 4930 (5), 4948 (6)
88:4824
89:3612
92:4800, 4505, 4203 (3?) 😃
95:4510, 4404
96:2407 (4)
97:1807, 1818
198:1901, 1920

:o)
A z dnesnej rannej vypravy-stvrtok 🙂
COLOR> 1009 na 505 je OK... Druhy z dvojice mal 27/2. 😉
Na znamost sa vsetkym skvela sprava dava, ze 4203 je pojazdny a dnes na 92(3?) premava!!! 😃
>208:6289,6312,6258,6229,6260,6301; 209:6296,6302,6231; 210:6281,6275; 212:6635,6613,6612,6629; 30:3622; 21:1821,1911; 34:2932; 81:4924; 701:2824; 11:7837+38,7931+32/1; 61:2612; 8:7112; 5:7929; 33:3710; 82:3002; 507:2938; 717:3621.
Niečo maaaalo z dnešnej výpravy: 201:6618,6638,6606,6614; 202:6624,6628/3,6611,6634; 203:6253,6264,6308,6268,6252; 204:6255,6290,6246,6273,6293; 205:6282,6284,6241/6,6313/5,6315; 206:6312; 207:6272/1,6287,6251>
Dnešná noc: 503-3607; 501-na 1 a 1/2 kola hradila 401 (1807) namiesto 2516, ktorý vykapal, od folxíku už asi išiel 2516, pretože odišla 1807 a vrátil sa on. 505-1009!; 509-1702; 510-4826; 511-3603; 514-2018; 516-6265; 518-3516; 401-1807; 402-1301; 405-2143; 408-7929+30
Zaregistrovane v stredu:
- 2809 o 6:59 h. vypadol od zastavky SAV pre poruchu na linke 83/11 a odisiel do vozovne, az do konca sluzby bez nahrady
- 2300 okolo 7. h. vypadol na linke 83/4, neskor ho nahradil 2927
- 2934 pocas dna vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil 2944
- 2308 pocas dna vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil 2829
- 1303 pocas dna vypadol na linke 21/4, neskor ho nahradil 1305
- 1305 po prve - popoludni docasne vypadol na linke 21/4, ( nahradu neviem )
- 2927 okolo 17:30 h. vypadol na linke 83/4, az do konca sluzby bez nahrady
- 2811 o 17:34 h. vypadol pre poruchu na linke 83/6 na zastavke Peknikova ( o 17:55 h. odisiel do vozovne ), neskor ho nahradil ZV 3604 🙂 a napokon 2810
- 1305 po druhe - podvecer opat vypadol na linke 21/4 a az do knca sluzby ho neskor nahradil ZV 1812
- 2620 o 19:19 h. docasne odisiel asi na plnicku z linky X1/13, hned ho nahradil ZV 3604
- 2612 okolo 19:30 h. docasne odisiel asi na plnicku z linky X1/7, asi hned ho nahradil ZV 1014

Vyprava podla poradia:
X1: 1202, 1514, 1407, 1906, 1825, 1823, 2612 😛, 2818, 2826, 2817, 2824, 2813, 2620 😛, 2823
😞 M: ZV 1014/7; ZV 3604/13
20: 1128, 1023, N 1702, 1007, 1002
😞 M: ZV 1405 :-)/2
27: 1101, S 1009, VW 1215, 1515, ZV 1812 🙂
34: 2937, 2932, 2408, 2512, 2208, 2403, 2310
35: 3517
83: 2934, 2825, 2940, 2300, 2308, 2811, 2812, 2822, S N 2938, 2814, R 2809, 2515
😞 M: ZV 3604 a 2810/ oba 6; 2944/1; 2927/4, 2829/5
504: 1813
Andy: O.K. tak cez šk. rok budem písať aj trole.

frenky: No 4510 je hnus. Teda áno niekto sa o neho stará, ale neznášam Ik28X sú nepohodlné, je v nich v zime zima. Pravideľne ho vídam na 90, na jednej z mojich najčastejšie používanej linke. Avšak keď sa na 283 otvoria všetky okná, tak je tam cez leto príjemnejšie ako v Ik435.

Inak došiel som na jednu výhodu výklopných okien. Keď začne pršať nemusia sa hneď zatvoriť. Neprší cez ne do voza pokial moc nefúka 😃 (Ale som optimista čo?, kto ma predbehne)

Nedávno som skritizoval nový font na BUSE. Asi som sa unáhlil keďže sa mi stále viac lúbi a je aj lepšie čitateľný. Niekedy sa mi stávalo, že som si z nepozornosti zmýlil 8 a 9 alebo 0 a 3. Takže niekedy som nastúpil do 83 namiesto 93 či do 93 namiesto 90. Ako som odsledoval nový font, už to zrejme bude oveľa ťahšie ako predtým 🙂
DPB ďakujem za ďalšiu zmenu k lepšiemu.
Ďakujem aj za 7116 ale budúci rok ešte aspoň 7117 - 7122. Či nejakú 7201 (K3N)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.