Aj ked ma Darro predbehol, tak pisem vsetko, co som dnes zaznamenal:
34/1 - 2215
39/3 - 1812
50/? - 3189
78/? - 2831
80/? - 3605 - klasicky
81/2 - 4848,5 - 4838,? - 4309,4845,4847
83/? - 2816
84/8 - 4841,10- 4834,? - 4404
88/1 - 4948,? - 4944
86/2 - 1509
93/4 - 4833,? - 4805,4806,4807,4837,4839
95/2 - 4829 (Darro: ano je, vobec mu nevadilo, ked som mu cumel do pocitaca...)
97/4 - 1820 naozaj pohodovy vodic
Zaujimavosti:
Na Farskeho okolo 10:30 dnes musel vodic 95/5 ist zavriet tretie dvere "rucne", teda zvonku, pretoze vnutri bolo trocha zozipovane... (ci zrarovane?)
Dnes o cca 17:20 sa stala na Novom moste dopravna nehoda, sposobila zdrzanie do 10 minut vsetkych prostriedkov v smere do Petrzalky. Behal aj zalozak, daka kratka Karoska.
Vsimol som si, ze sa casto striedaju vozy liniek 81 a 95 medzi sebou, teda jeden den je napr. 4824 na 95ke, na druhy den je na 81ke, potom zas na 95ke,... podobne je to tusim aj s 93kou a 90kou, ale netreba v tom hladat system, lebo tam tusim ziadny nie je...
Zaujimalo by ma, o ake infosky mate zaujem, nech to sem nepiseme ako do butlavej vrby...
Pre pavucinarov:
203/1-6254
209/?-6238
212/6-6606,?-6624
X7/2 -3050
Akurat spracuvavam jedneho pavucinara(niektore info od neho), ktoremu behaju trofle pod oknami, takze ak by bol zaujem o trofliky, ozvite sa!
34/1 - 2215
39/3 - 1812
50/? - 3189
78/? - 2831
80/? - 3605 - klasicky
81/2 - 4848,5 - 4838,? - 4309,4845,4847
83/? - 2816
84/8 - 4841,10- 4834,? - 4404
88/1 - 4948,? - 4944
86/2 - 1509
93/4 - 4833,? - 4805,4806,4807,4837,4839
95/2 - 4829 (Darro: ano je, vobec mu nevadilo, ked som mu cumel do pocitaca...)
97/4 - 1820 naozaj pohodovy vodic

Zaujimavosti:
Na Farskeho okolo 10:30 dnes musel vodic 95/5 ist zavriet tretie dvere "rucne", teda zvonku, pretoze vnutri bolo trocha zozipovane... (ci zrarovane?)
Dnes o cca 17:20 sa stala na Novom moste dopravna nehoda, sposobila zdrzanie do 10 minut vsetkych prostriedkov v smere do Petrzalky. Behal aj zalozak, daka kratka Karoska.
Vsimol som si, ze sa casto striedaju vozy liniek 81 a 95 medzi sebou, teda jeden den je napr. 4824 na 95ke, na druhy den je na 81ke, potom zas na 95ke,... podobne je to tusim aj s 93kou a 90kou, ale netreba v tom hladat system, lebo tam tusim ziadny nie je...

Zaujimalo by ma, o ake infosky mate zaujem, nech to sem nepiseme ako do butlavej vrby...
Pre pavucinarov:
203/1-6254
209/?-6238
212/6-6606,?-6624
X7/2 -3050
Akurat spracuvavam jedneho pavucinara(niektore info od neho), ktoremu behaju trofle pod oknami, takze ak by bol zaujem o trofliky, ozvite sa!
. Typujem mu asi 25-29 rokov.
COLOR
Sobota: 6253 mal poruchany predny oznacovac, ked na nom stale svietilo len 15:13, hoci bolo 17:15 a za cely jazdny cas to tam proste svietilo takto.
Nedela: 4211 ma novu podokennu reklamu na DDP Stabilita
7060 mal zaujimavu poruchu: pri rozbehu vzdy zacal bzucat bzucak na prednych dverach
Pondelok:
7827 ako ZV na 9,
7074 najprv ZV na 11, neskor na 3.
Utorok:
Rano o pol deviatej som ja debil neodfotil supravu 7735+7736+7602+7610 ktora mierila do vozovne Krasnany, t.j. 7735+36 tahala 7602+10.
4090 (srot) zalohoval na X7 (samozrejme, na kriedovu tabulku X si namiesto X7 napisla 707 a tak to na Hodzovom namesti vzdy vyzeralo asi takto: "Prosim Vas, ide toto okolo hradu?" "Na toto treba nastupit ak chcem ist na Valassku?" "Dostanem sa s tymto k Cervenemu Krizu?") namiesto 3168 (srot). Vodic 3168 sa dost nacakal, kym prisla zazracna LIAZka, ale potom odprasil do vozovne dost rychlo...
O. i. 3038 zalohoval na Patronke.
Po vykolaji boli nejake tie zalozaky na linke 5 a to 7074, 7706 a este nejaka T3, cislo neviem.