Mnjo takze (
)
Sobota: 6253 mal poruchany predny oznacovac, ked na nom stale svietilo len 15:13, hoci bolo 17:15 a za cely jazdny cas to tam proste svietilo takto.
Nedela: 4211 ma novu podokennu reklamu na DDP Stabilita
7060 mal zaujimavu poruchu: pri rozbehu vzdy zacal bzucat bzucak na prednych dverach
Pondelok:
7827 ako ZV na 9,
7074 najprv ZV na 11, neskor na 3.
Utorok:
Rano o pol deviatej som ja debil neodfotil supravu 7735+7736+7602+7610 ktora mierila do vozovne Krasnany, t.j. 7735+36 tahala 7602+10.
4090 (srot) zalohoval na X7 (samozrejme, na kriedovu tabulku X si namiesto X7 napisla 707 a tak to na Hodzovom namesti vzdy vyzeralo asi takto: "Prosim Vas, ide toto okolo hradu?" "Na toto treba nastupit ak chcem ist na Valassku?" "Dostanem sa s tymto k Cervenemu Krizu?") namiesto 3168 (srot). Vodic 3168 sa dost nacakal, kym prisla zazracna LIAZka, ale potom odprasil do vozovne dost rychlo...
O. i. 3038 zalohoval na Patronke.
Po vykolaji boli nejake tie zalozaky na linke 5 a to 7074, 7706 a este nejaka T3, cislo neviem.
)Sobota: 6253 mal poruchany predny oznacovac, ked na nom stale svietilo len 15:13, hoci bolo 17:15 a za cely jazdny cas to tam proste svietilo takto.
Nedela: 4211 ma novu podokennu reklamu na DDP Stabilita
7060 mal zaujimavu poruchu: pri rozbehu vzdy zacal bzucat bzucak na prednych dverach

Pondelok:
7827 ako ZV na 9,
7074 najprv ZV na 11, neskor na 3.
Utorok:
Rano o pol deviatej som ja debil neodfotil supravu 7735+7736+7602+7610 ktora mierila do vozovne Krasnany, t.j. 7735+36 tahala 7602+10.
4090 (srot) zalohoval na X7 (samozrejme, na kriedovu tabulku X si namiesto X7 napisla 707 a tak to na Hodzovom namesti vzdy vyzeralo asi takto: "Prosim Vas, ide toto okolo hradu?" "Na toto treba nastupit ak chcem ist na Valassku?" "Dostanem sa s tymto k Cervenemu Krizu?") namiesto 3168 (srot). Vodic 3168 sa dost nacakal, kym prisla zazracna LIAZka, ale potom odprasil do vozovne dost rychlo...
O. i. 3038 zalohoval na Patronke.
Po vykolaji boli nejake tie zalozaky na linke 5 a to 7074, 7706 a este nejaka T3, cislo neviem.
, ale ako bol doriadeny vozen 7782 (dufam, ze si to dobre pamatm to cislo) zvnutra - no hnus - by som ich zabil, keby sa dalo
Jano
Žiaľ nepodarilo sa mi zistiť ktorý vozeň vo štvrtok nahradil 1/6 ten 7727-28 alebo 7797-98 a následný ZV 7827, lebo som prišiel domov až okolo 23. h.
Ešte doplním, že do 9:30 h. bolo na dopravný dispečing nahlásených 10 porúch na vozidlách. ( V )
01.03. 2002
- 7745-46 od 16. h. do 16:20 h. na konečnej v Dúbravke ako linka 4
- 7946-45 vypadol okolo 14:30 h. na linke 5/9, nahradil ho ZV 7062, neskôr sa vrátil
02.03. 2002
- 7715 ako ZV na linke 1/1 o 12. h., od 13:04 h. ho nahradil od Riviery v smere do centra 7795-96
A už tu mám tu sľúbenú štruktúru linky 83 za február:
v sedle:
2514
2809 momentálne nepemáva už približne 3 týždne
2812
2804
2807
2945
2938
2814 približne 2 týždne bol mimo, ale teraz opäť na svojom mieste
2803
2822 občas vypadne zo sedla, pretože dosť často hovídam na špičkových vozidlách
2810
2811 bol mimo asi 2 týždne, teraz opäť na mieste
2820
2515 od 23.02. kedy vypadol nepremáva ( už som tu o tom písal )
2821
v špičke:
2202 stále mimo premáva tam hocičo
2937
2908 teraz na 83 nepremáva, ide hocičo
2881
2304 momentálne najčastejšie premáva na inej linke alebo keď premáva na 83 tak vačšinou v sedle
2401 dočasne ho nahradil 2405, teraz opäť na svojom mieste
2309 nahradený väčšinou vozidlom 2410
2928 momentálne premáva na iných linkách, ide hocičo
2939
2805 na linke 83/9 ako vždy
Zaujmavosť z výpravy:
- 7063 v piatok na linke 5/13
Darro: diky. Ale žiaľ neviem k tomu nič bližšie povedať, lebo to bolo skoro ráno a na 34 bol prázdninový harmoonogram. Ale diky.