tie 1 alebo 2 kusy by si mohli odkúpiť tzv. potencionálni zákazníci, ktorých by chcel SOR osloviť, hlavne také väčšie prevádzky ako Bratislava, Košice, Ostrava, Brno, či Praha, príp. by mohli aj do Poľska dať (keby nadobudli dojem, že presvedčia poliakov na SOR pred Solarisom ? ). Keby tie autobusy obstáli v takýchto náročných prevádzkach aspoň tak 1,5 roka, dalo by sa už hovoriť o výrobku, ktorý nie je riziko kupovať.
ono byť tam fyzicky ani niesú ako tak, ale vplyv tam Chruňo Gardenescu ešte má, to sa nebojte! Dokým ho tam má, tak sú Karloveské prebytočné linky isté ako žiadne iné v BA.
Nič horšie ako klobáSORy byť nemôže a ten Tedom bude podľa mňa ok ? Tak ako si povedal nech si obetavého baránka zahrajú viacerí dopravcovia a potom sa uvidí ?
Re #114067 Majo: Tak potom je to pekne na p**u keď ani 4 mesiace po komunálnych voľbách sa nevymenilo predstavenstvo ? ? Ja som bol v tom,že nové vedenie mesta=nové vedenie DPB a iných mestských inštitúcii ?
alebo ci maju vobec nejaku udrzbu. vacsina 435 asi od dodania nic take nevidela ? btw. dnes vonku vsetky nevyradene vraky 4802 az 4827....este ze tie nove vozy setria v garazi ?
otázka je, že kto by na tom mohol mať taký eminentný záujem a prečo vlastne? Veď aj keby sa do MS stihol vypísať tender na klbáky, tak už ich nestihnú dodať...
Inak nevie niekto kedy pôjdu aj ďalšie SORky B9.5 do šrotu? 3502 je už vraj rozpálená aj ☺
Inak je veľmi zaujímavé, že 23 ročné trolejbusy v podstate bez GO doteraz premávajú a o 10 rokov mladšie autobusy Ik 4xx sú celé zlé. Ak vylúčime, že tie trolejbusy sú z vesmírnych materiálov, potom vzniká otázka, či majú t-busy o toľko lepšiu údržbu, alebo niekto chce, aby tie Ik boli rad za rad poodstavované.
Sati