Inak je veľmi zaujímavé, že 23 ročné trolejbusy v podstate bez GO doteraz premávajú a o 10 rokov mladšie autobusy Ik 4xx sú celé zlé. Ak vylúčime, že tie trolejbusy sú z vesmírnych materiálov, potom vzniká otázka, či majú t-busy o toľko lepšiu údržbu, alebo niekto chce, aby tie Ik boli rad za rad poodstavované.
plný súhlas. Veď, ak nemajú teraz peniaze na GO pre Ikarusy 435, tak ich mohli zatiaľ odstaviť a, keď sa nájdu nejaké peniaze, potom robiť GO. Zatiaľ by slúžili napr. na náhradné diely pre tie pojazdné.
nepoznám tiež ani dôvod prečo sa neuvažuje s GO pri Ikarusoch 435... Škoda fakt veru, že sa nepodarilo zbúchať tých 240ks vozidiel po tom veľkom sabotovanom tendri vo dvoch po 120ks. 120ks CNG a 120ks nafťákov by nebolo zlých myslím. Nuž ale dakto potreboval 40MBCC aby sa ukázal ?
tak, ale zasa, kedykoľvek môže rám povoliť na všetkých zvýšných Ikarusoch, predsa už majú svoje roky, to ale neznamená, že ich musia hneď vyradiť, mali by sa pokúsiť opraviť čo sa dá a ak to nepomôže, až potom vyradiť. Sorky sa každú chvíľu odstavujú, kontrolujú, aspoň nejaká náhrada by bola.
(Veď niektoré Sory budú pomaly častejšie odstavené ako býval 2412) ?
ešte dodám, že síce náš subjektívny pohľad môže byť, že však to vozidlo vyzerá z vnútra v pohode, jazdí a pod. ale ak je to tak, že kedykoľvek mu môže rám povoliť alebo máva poruchy, tak nastal jeho čas... avšak pri našom DP si človek nie je istý ničím. Na jednej strane ešte pojazdným a dobrým vozidlám kope hrob a SORáckym šunkám by prestreli aj červený koberec.
AAA